کد خبر : 34646
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 11:22
-

رئیس پلیس فتا استان خوزستان، از شیوه جدید سوءاستفاده مالی مجرمان سایبری با تغییر رویکرد

رئیس پلیس فتا استان خوزستان، از شیوه جدید سوءاستفاده مالی مجرمان سایبری با تغییر رویکرد

*تغییر رویکرد کلاهبرداران سایبری*   رئیس پلیس فتا استان خوزستان، از شیوه جدید سوءاستفاده مالی مجرمان سایبری با تغییر رویکرد و ارسال لینک های جعلی با محتوای فیشینگ خبر داد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: در این روش از کلاهبرداری، مجرمان سایبری

*تغییر رویکرد کلاهبرداران سایبری*

 

رئیس پلیس فتا استان خوزستان، از شیوه جدید سوءاستفاده مالی مجرمان سایبری با تغییر رویکرد و ارسال لینک های جعلی با محتوای فیشینگ خبر داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: در این روش از کلاهبرداری، مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌ جعلی به کاربران خود را مامور پست معرفی و عنوان می‌کنند آدرس محل سکونت شما را پیدانکرده اند و جهت دریافت ابلاغیه قضایی به لینک مراجعه کنید، پس از مراجعه به لینک ارسالی به صفحات جعلی هدایت می شوند و با حملات فیشینگ حساب بانکی آنان خالی می گردد.

سرهنگ حسینی با تاکید بر این موضوع که کاربران به پیامک‌های ناشناس به هیچ عنوان اعتماد نکرده و بر روی لینک های ارسالی کلیک نکنند، بیان کرد:

هموطنان باید توجه داشته باشند هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص سازمانها از طریق سرشماره های رسمی سازمان انجام می‌گیرد و هرگونه پیام ارسالی از سرشماره های ناشناس یا شماره افراد صرفا کلاهبرداری و به دنبال برداشت غیرمجاز از حساب آنان می باشد.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: کاربران فضای مجازی با دانش کافی در این فضا وارد شده و در صورت روبرو شدن با هرگونه مشکلی در بستر اینترنت می توانند به صورت ۲۴ ساعته با مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی تخصصی کارشناسان این پلیس بهره مند گردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.