کد خبر : 38392
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402 - 12:39
-

رهام طهماسبی بیرگانی

دیدار مردم خوزستان با رئیس جمهور در سفر استانی

دیدار مردم خوزستان با رئیس جمهور در سفر استانی
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور به همراه جمعی از کابینه دولت سیزدهم به خوزستان مردم استان با آیت الله رئیسی دیدار می‌کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ؛ علی شهاوند صبح امروز چهارشنبه در نشست قرارگاه رسانه‌ای خوزستان با اشاره به پوشش رسانه‌ای برنامه‌های سفر رئیس جمهور کشورمان و جمعی از وزرای دولت سیزدهم به استان که از هفتم اردیبهشت ماه انجام می‌شود، گفت: دیدار مردم استان خوزستان با رئیس جمهور برای پیگیری مطالبات آنان از جمله برنامه‌های شاخص این سفر خواهد بود.

 

علی شهاوند افزود: همچنین در این سفر طرح‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی، نفت و گاز، آبرسانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و برق به بهره برداری خواهد رسید و مصوباتی نیز برای جذب اعتبارات برای چند طرح به تصویب خواهد رسید.

 

وی بیان کرد: به منظور پوشش رسانه‌ای مطلوب، انعکاس دستاوردهای سفر، طرح مطالبات مردمی و پیگیری مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور به خوزستان نشست‌هایی در استان در حال برگزاری است تا خواسته‌های به حق مردم خوزستان برای توسعه، عمران و آبادانی این استان محقق شود.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان نیز در این نشست با اشاره به تدوین برنامه‌هایی در حوزه صدا، سیما و خبر برای پوشش رسانه‌ای سفر آیت الله رئیسی به خوزستان در این مجموعه گفت: این سفر با شعار «خوزستان سرزمین فرصت ها» انجام می‌شود که در این زمینه استودیویی در مرکز خوزستان برای دعوت از مسئولان و تشریح دستاوردهای سفرهای قبلی رئیس جمهور و برنامه‌های پیش رو برای سفر اردیبهشت ماه هیئت دولت راه اندازی شده است.

 

داریوش دبیقی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرا به خوزستان با در نظر گرفتن گروه‌های رسانه‌ای متعدد از سوی صداوسیمای مرکز خوزستان در سراسر استان افزود: در بخش‌های خبر رادیو و سیما نیز برنامه گفتگوی ویژه خبری برای پیگیری روند اجرای مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور به خوزستان نیز در حال برگزاری است که بعد از خبر ۲۳ از سیمای خوزستان پخش می‌شود.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.