اخبار هندیجان

اخبار خوزستان

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان با جانبازان جنگ تحمیلی + تصاویر

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان با جانبازان جنگ تحمیلی + تصاویر
خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و حرمت آنها را باید حفظ کرد و اگر مشخص شود در ادارات و یا سازمانها مدیر و مسوولی برای آنها اشکال تراشی کند باید با آن مدیر برخورد شود.

 

 

شبکه خبری خوزستان / رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان با جانیازان جنگ تحمیلی دیدار کرد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان صبح امروز دوشنبه بیستم آذر ۲۴۰۲ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه بهمن گنجی و دو تن از پرسنل بنیاد شهید از جانبازان جنگ تحمیلی ناصر حکیمی و خانواده جانباز متوفی منصور حیدری در منزل از این جانبازان دیدار کردند.

 

عباس فریسات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت: خانواده شهدا و جانبازان یادگاران امام شهدا حضرت امام خمینی (ع) هستند کرامت و عزت این عزیزان بسیار بالا است که امام راحل در یکی از سخنانان خود فرموند : خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و حرمت آنها را باید حفظ کرد و اگر مشخص شود در ادارات و یا سازمانها مدیر و مسوولی برای آنها اشکال تراشی کند باید با آن مدیر برخورد شود.

 

وی افزود : بنده از موقعی که مسوولیت بنیاد شهید را به دست گرفتم توانسته با ساماندهی پرونده این عزیزان را بررسی و از نزدیک مشکلات آنان شناخته و تا در حد توان با خانواده دیدار صمیمانه داشته باشیم.

 

 

فریسات در پایان گفت: در خصوص معالجه درمان و بستری خانواده شهدا و جانبازان با مدیریت شبکه بهداشت و درمان هندیجان کارهای خوبی صورت گرفت که امید است با عقد قرارداد با بیمارستان شهدا بتوان قدمهای خوبی برداشته شود.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.