کد خبر : 43113
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 6:49
-

دیدار اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با ابوذر چراغی برنده مدال طلای مسابقات بین المللی در ارمنستان + تصاویر

دیدار اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با ابوذر چراغی برنده مدال طلای مسابقات بین المللی در ارمنستان + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با حضور در منزل ابوذر چراغی قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ بین المللی که در کشور ارمنستان برگزار شد دیدار و تجلیل به عمل آوردند. گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با تاکید بر اهمیت پیروزی های قهرمانان ورزشی در عرصه […]

 

 

شبکه خبری خوزستان / اعضای شورای اسلامی شهر با ورزشکار مسجدسلیمانی مرد طلایی رقابت های کاپ آزاد ارمنستان دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با حضور در منزل ابوذر چراغی قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ بین المللی که در کشور ارمنستان برگزار شد دیدار و تجلیل به عمل آوردند.

 

 

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با تاکید بر اهمیت پیروزی های قهرمانان ورزشی در عرصه های بین المللی اظهار داشتند: وظیفه همه ما حمایت از تمامی کسانی است که با همت و تلاش فردی و جمعی زمینه ساز برافراشتن پرچم پرافتخار کشور عزیزمان در اقصی نقاط جهان می باشند و سربلندی و غرور را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان می‌آورند.

 

 

شایان ذکر است، مسابقات کیک بوکسینگ کاپ آزاد اروپا در کشور ارمنستان با شرکت کشور‌های مختلف در سطح فنی بسیار بالایی برگزار شد، که در این مسابقات ابوذر چراغی ورزشکار مسجدسلیمانی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب پر افتخاره مدال طلا گردید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.