کد خبر : 23274
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 14:37
-

دیدارفرماندار شهرستان امیدیه با فرمانده انتظامی استان خوزستان

دیدارفرماندار شهرستان امیدیه با فرمانده انتظامی استان خوزستان

دیدارفرماندار شهرستان امیدیه با فرمانده انتظامی استان خوزستان:   دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه ، در سرهنگ میر رضایی فرماندهی انتظامی شهرستان و اصفهانی مشاور فرماندار با سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمد صالحی فرمانده جدید انتظامی استان خوزستان دیدار کرد.   به گزارش خبرنگارما دکتر سید مهران رفیعی فرماندار در این دیدار

دیدارفرماندار شهرستان امیدیه با فرمانده انتظامی استان خوزستان:

 

دکتر سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه ، در سرهنگ میر رضایی فرماندهی انتظامی شهرستان و اصفهانی مشاور فرماندار با سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمد صالحی فرمانده جدید انتظامی استان خوزستان دیدار کرد.

 

به گزارش خبرنگارما دکتر سید مهران رفیعی فرماندار در این دیدار گفت: امنیت و برقراری نظم در جامعه یکی از ضروریات به شمار می رود تا جایی که از امنیت به عنوان یکی از مسائل زیر بنائی در هر جامعه ای یاد شده و در رأس همه برنامه های حاکمیت قرار گرفته است.

وی افزود: با اشاره به اینکه شهرستان امیدیه به لحاظ موقعیت استراتژیکی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی بنادر جنوب و وجود منابع عظیم نفت و گاز و از نظر وسعت حوزه استحفاظی نفت و گاز اولین شهرستان در کشور اظهار داشت: عمده مسائل مرتبط با نیروی انتظامی در شهرستان امیدیه وجود دارد که این خود نیازمند توجه بیش از پیش به مرکز استان است.

رئیس شورای تأمین شهرستان امیدیه با بیان اینکه شهرستان دارای دو بخش مرکزی و جایزان می باشد خاطر نشان کرد: وجود ۳ شرکت عظیم نفت و گاز در این شهرستان توجه ویژه استان به شهرستان را خواستار شد

در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد صالحی فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان با بیان اهداف و سیاستهای نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت هر چه بیشتر ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر نهادهای ذیربط ضریب نظم و امنیت در استان خوزستان و به تبع آن شهرستان امیدیه بیش از پیش ارتقاء یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.