کد خبر : 59028
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 21:28
-

اخبار شهرداری های خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

دعوت مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز جهت شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس

دعوت مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز جهت شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس
بدون تردید مسئله فلسطین و آرمان این ملت مظلوم یک مسئله انسانی است که هیچ فرد منصفی در جهان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و نسبت به آن بی تفاوت باشد.

 

شبکه خبری خوزستان / مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: بدون تردید مسئله فلسطین و آرمان این ملت مظلوم یک مسئله انسانی است که هیچ فرد منصفی در جهان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و نسبت به آن بی تفاوت باشد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز، سید نورالله موسوی مدیرعامل سازمان ضمن دعوت حداکثری همشهریان گرامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس فرصت بی نظیری است که هر ساله پرونده ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به جهانیان نشان داده می‌شود.

وی افزود: بدون تردید مسئله فلسطین و آرمان این ملت مظلوم یک مسئله انسانی است که هیچ فرد منصفی در جهان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و نسبت به آن بی تفاوت باشد.
سیدنورالله موسوی اظهار کرد: امسال‌ در ماه مبارک رمضان شاهد بزرگترین جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین هستم که وظیفه حضور ما در راهپیمایی روز قدس را پررنگ تر می‌کند.
مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری در پایان حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه که موجب شهادت جمعی از سرداران عزیز کشورمان شد که یکی دیگر از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی است را محکوم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.