کد خبر : 29959
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 7:26
-

اخبار پلیس

دستگیری عاملان تیراندازی به رییس حراست بندر آبادان

دستگیری عاملان تیراندازی به رییس حراست بندر آبادان
ماموران پلیس در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلاشینکف بکار رفته در تیراندازی را کشف کردند.

شبکه خبری خوزستان | عاملان تیراندازی به رییس حراست بندر آبادان دستگیر شدند

شبکه خبری خوزستان | فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری عاملان تیراندازی به رییس حراست بندر آبادان در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “فرشاد کاظمی” دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره تیر اندازی به سمت رئیس حراست بندر آبادان در یکی از محلات خرمشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در کمتر از ۴۸ ساعت ۲ نفر عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلاشینکف بکار رفته در تیراندازی را کشف کردند.

 

سرهنگ کاظمی در خاتمه با بیان اینکه متهمان به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه ارتکاب جرم را اختلاف شخصی عنوان کردند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.