کد خبر : 3044
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 13:40
-

دستگیری سارقان کنتورهای آب و شیرآلات در مسجدسلیمان

دستگیری سارقان کنتورهای آب و شیرآلات در مسجدسلیمان

دستگیری سارقان کنتورهای آب و شیرآلات در مسجدسلیمان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق کنتورهای آب و شیرآلات و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”علی حسینی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت شیر آلات و کنتور آب از چند منزل در

دستگیری سارقان کنتورهای آب و شیرآلات در مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق کنتورهای آب و شیرآلات و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”علی حسینی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت شیر آلات و کنتور آب از چند منزل در برخی مناطق مسجدسلیمان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با گشت زنی های هدفمند و فعال سازی تیم های نامحسوس در نقاط جرم خیز، یک سارق سابقه دار کنتور های آب و شیر آلات را حین سرقت شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به هشت فقره سرقت کنتورهای آب و شیرآلات با همدستی یک نفر اعتراف کرد، بیان داشت:ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی همدست سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعدادی شیر آلات و کنتور آب سرقتی کشف شد، اذعان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.