کد خبر : 20891
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 5:38
-

دستگیری باند سارقان مامورنما در مسجدسلیمان

دستگیری باند سارقان مامورنما در مسجدسلیمان

    فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری باند ۵ نفره سارقان که تحت عنوان مامور پلیس با تهدید اقدام به سرقت طلاجات از شهروندان می کردند در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ “علی حسینی” در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع ۲فقره سرقت

 

 

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری باند ۵ نفره سارقان که تحت عنوان مامور پلیس با تهدید اقدام به سرقت طلاجات از شهروندان می کردند در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “علی حسینی” در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع ۲فقره سرقت به عنف طلاجات در مسجدسلیمان با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

سرهنگ حسینی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارقان با مراجعه درب منزل تحت پوشش مامور پلیس ، شهروندان را فریب و بلافاصله با تهدید و زور وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات می کردند.

 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی از مالباختگان و با کار اطلاعاتی، یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس و پس از مواجهه حضوری با مالباختگان به بزه انتسابی و همدستی با ۴ نفر دیگر اعتراف که با تلاش شبانه روزی همدستان وی نیز در شهرستان همجوار دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان به ویژه بانوان خواست: تا از نگه داری هرگونه اشیاء زینتی، وجه نقد بیش از حد نیاز و زیورآلات در منزل خودداری کنند و وجوه نقد، طلاجات و سکه های طلا را به صندوق امانات بانک های معتبر تحویل دهند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.