کد خبر : 10383
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 8:12
-

دستور نماینده ولی فقیه در خوزستان برای محرومیت‌زدایی در منطقه محروم مندلی اهواز

دستور نماینده ولی فقیه در خوزستان برای محرومیت‌زدایی در منطقه محروم مندلی اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای منطقه محروم کوی مندلی اهواز برنامه‌های گوناگونی داریم که حضور مسئولان ارشد کشوری در این منطقه و برنامه ریزی برای اشتغال جوانان منطقه یکی از این برنامه‌ها است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدنبی‌ موسوی‌فرد در حاشیه بازدید از منطقه

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای منطقه محروم کوی مندلی اهواز برنامه‌های گوناگونی داریم که حضور مسئولان ارشد کشوری در این منطقه و برنامه ریزی برای اشتغال جوانان منطقه یکی از این برنامه‌ها است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدنبی‌ موسوی‌فرد در حاشیه بازدید از منطقه محروم مندلی اهواز در جمع مردم این منطقه اظهار داشت: برنامه‌ای که برای منطقه مندلی داریم و با وجود اینکه در ماه‌های گذشته به این منطقه آمده‌ایم و برنامه‌ریزی شد مسئولان بیایند و اقداماتی برای محرومیت‌زدایی این منطقه انجام دهند‌.

وی افزود: یک حرکت جهادی در منطقه مندلی آغاز خواهیم کرد، برای اینکه به دنبال این بودیم که همزمان با این که کارهای عمرانی از قبیل، مسائلی که در بحث فاضلاب و آب، آسفا‌لت و این مسائل در کنار این با توجه به اینکه تعدادی از جوانان در بحث اشتغال مشکل دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای منطقه محروم کوی مندلی اهواز برنامه‌های گوناگونی داریم که حضور مسئولان ارشد کشوری در این منطقه و برنامه‌ریزی برای اشتغال جوانان منطقه یکی از این برنامه‌ها‌ست.
‌موسوی‌فرد با اشاره به مشکلات و دغدغه جوانان در خصوص اشتغال تصریح کرد: از طرفی نیز جوانان ما نوعا اشتغال را در ادارات دولتی و شرکت‌های تابعه می‌دانند، اگرچه بسیاری از کشورهای پیشرفته در مسائل اقتصادی کمتر توجهی به دستگاه‌های دولتی دارند و بستر به گونه‌‌های متفاوتی فراهم می‌شود.

امام جمعه اهواز افزود: کمیته امداد یکی از نهادهایی است، که به اشتغال جوانان توجه و عنایت ویژه دارد، و معاون اشتغال کمیته امداد کشور، این چند روز که میهان استان خوزستان هستند، تلاش‌های فراوانی در این زمینه کردند.

انتهای پیام/ش۳۴۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.