کد خبر : 24684
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 19:22
-

در یک اقدامی عجیب و یک روز قبل از بازی فوتبال هیات مدیره تیم نفت مسجدسلیمان برکنار شدند

در یک اقدامی عجیب و یک روز قبل از بازی فوتبال هیات مدیره تیم نفت مسجدسلیمان برکنار شدند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس در یک اقدام عجیب و تامل برانگیز مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان یکروز پیش از بازی با پیکان از سمت خود برکنار شدند. یک منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: به جز محمد نظری

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس در یک اقدام عجیب و تامل برانگیز مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان یکروز پیش از بازی با پیکان از سمت خود برکنار شدند. یک منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: به جز محمد نظری دیگر اعضای هیئت مدیره به همراه مدیرعامل این باشگاه از سمت خود عزل شدند.

 

این در حالی ست که این هیئت مدیره در مدت حضور خود توانستند به بهترین نحو مشکلات این باشگاه را برطرف و نفت مسجدسلیمان نیز علیرغم مشکلات عدیده مالی بهترین نتایج تاریخ خود را کسب کند.

 

در حالی که مردم مسجدسلیمان خاطره خوبی از مدیرعاملی محمد نظری در این باشگاه ندارند شنیده ها حاکی از آن است اعضای هیئت مدیره این باشگاه مشخص و قرار است محمد نظری نیز به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان معرفی شود.

 

مهران نصیریان دوست، عطالله بهادری، حسین فرجی، ابوذر شجاعی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان بودند که زحمات بسیاری برای این باشگاه کشیدند و توانستند باعث سربلندی این باشگاه و خوشحالی هواداران شوند امیدواریم این اقدام بحث برانگیزدر حالی که در فصل جدید نتایج بسیار خوبی تا کنون کسب شده است باعث صدمه زدن به این باشگاه مردمی که هواداران بی شماری در کشور و خارج از کشور دارد نشود. جزئیات بیشتر بزودی منتشر خواهد شد…

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.