کد خبر : 32543
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 11:19
-

داوودعبیداوی

در سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای دشت آزادگان در سوسنگرد برگزار شد

در سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای دشت آزادگان در سوسنگرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان،در سالروز وفات حضرت ام البنین علیها سلام که روز تکریم مادران و همسران معظم شهدا نام گذاری گردیده است ویژه برنامه ای با عنوان «همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای دشت آزادگان » با حضور جمعی از مادران و همسران شهدای شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان در

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان،در سالروز وفات حضرت ام البنین علیها سلام که روز تکریم مادران و همسران معظم شهدا نام گذاری گردیده است ویژه برنامه ای با عنوان «همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای دشت آزادگان » با حضور جمعی از مادران و همسران شهدای شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت معاونت فرهنگی ناحیه سپاه شهرستان دشت آزادگان، اداره بنیاد شهید و هیئت فرهنگی مذهبی ولایت محفل بسیجیان و رهروان شهدای سوسنگرد برگزار گردید.

 

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در این مراسم گفت بزرگداشت ایام و وفات حضرت ام البنین(ع) در واقع بزرگداشت شعائر دینی است تا این ارزش ها در جامعه حفظ شود و از این ارزش ها فاصله نگیریم.

 

وی در ادامه افزود مادران معظم شهدا در واقع ام البنین های جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هستند که توانستند با تربیت چنین انسان های وارسته انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با خون خود بیمه کردند.

سیدمجید شرفی امام جمعه شهرستان دشت آزادگان در اظهارات خود گفت شهیدان چشم و چراغ هدایت ملت هستند و دلجویی و توجه به خانواده های آنان باید مورد توجه مردم و مسئولان باشد تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشت آزادگان در پایان سخنان خود گفت همسران و مادران شهدا با تقدیم عزیزانشان تاریخ را به گونه‌ای دیگر در حمایت از حسین زمان، خمینی کبیر (ره) ، تکرار کردند و چه زیبا نقش آفرین بازسازی این تاریخ پرشکوه شدند.

 

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی به مادران و همسران شهدای جنگ تحمیلی و خانواده شهید مدافع حرم سید عمار موسوی تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.