کد خبر : 14531
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 5:16
-

در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی ، تابع سیاست های کشور و استان هستیم

در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی ، تابع سیاست های کشور و استان هستیم

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونابندرماهشهر: درراستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی ، تابع سیاست های کشور و استان هستیم .به گزارش خبرنگارما ازبندرماهشهر.   هفتمین جلسه قرارگاه مقابله با ویروس کرونا با حضور مهندس بیرانوند فرماندار ، محمدی دادستان ، دکتر شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونابندرماهشهر: درراستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی ، تابع سیاست های کشور و استان هستیم .به گزارش خبرنگارما ازبندرماهشهر.

 

هفتمین جلسه قرارگاه مقابله با ویروس کرونا با حضور مهندس بیرانوند فرماندار ، محمدی دادستان ، دکتر شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضاء این ستاد برگزار و مهمترین مسائل و اقدامات بهداشتی و درمانی مقابله با این ویروس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیرانوندرئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا ضمن تقدیر از مجموعه دستگاههای فعال اظهارکرد : درراستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی ، تابع سیاست های کشور و استان هستیم .

وی تاکید نمود: کنترل زنجیره مبتلایان به ویروس کرونا و تحت مراقبت گرفتن اطرافیان بیمار و کسانی که با وی در ارتباط بوده اند از مهمترین اقداماتی است که به کنترل زنجیره مبتلایان به ویروس کرونا کمک خواهد کرد.

دکتر شنبدی دبیر ستاد مقابله با کرونا در این جلسه گزارش تحلیلی و توصیفی از سیر بیماری کرونا ویروس و اقدامات انجام شده از آغاز شیوع آن در شهرستان ارائه نمود.
دکتر شنبدی مدیرشبکه بهداشت درمان بندرماهشهر افزود : پراکندگی بیماری در سطح شهر در حال افزایش است و تلاش میکنیم تا غربالگری ها به صورت هدفمندتر و هوشمند تر انجام گیرد. با توجه به اینکه آمار مرگ شهرستان بندرماهشهر به نسبت استان خیلی کم است ولی مردم باید به هشدارها توجه کنند و از تردد غیر ضرور در سطح شهر و حضوردر مراسمات جشن و عزاداری جدا خودداری نمایند. درپایان
از جمله مصوبات این جلسه ، راه اندازی مراکز ۱۶ ساعته غربالگری بیماری حاد تنفسی در شهرک طالقانی و فاز ۴ بود.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.