کد خبر : 38827
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 18:38
-

در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار صورت گرفت؛ تجلیل بسیج رسانه از پیشکسوت رسانه و مطبوعات خوزستان

در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار صورت گرفت؛ تجلیل بسیج رسانه از پیشکسوت رسانه و مطبوعات خوزستان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از سازمان بسیج رسانه خوزستان در آستانه هفته خبرنگار، رییس سازمان بسیج رسانه به همراه جمعی از اعضا و شورای عالی هیات اندیشه ورز این سازمان با حضور در منزل پیشکسوت رسانه و مطبوعات جناب آقای محمد کاظم حاج سردار بابت سالها تلاش مخلصانه و مجاهدانه در عرصه

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از سازمان بسیج رسانه خوزستان در آستانه هفته خبرنگار، رییس سازمان بسیج رسانه به همراه جمعی از اعضا و شورای عالی هیات اندیشه ورز این سازمان با حضور در منزل پیشکسوت رسانه و مطبوعات جناب آقای محمد کاظم حاج سردار بابت سالها تلاش مخلصانه و مجاهدانه در عرصه رسانه تجلیل کردند.

در این نشست دکتر سجاد بهمیی ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای استاد بزرگوار. گفت: پیشکسوتان سرمایه های اصلی و هدایتگران در جهت پیشبرد اهداف والای رسالت رسانه ای ما در عصر حاضر هستند و معتقدیم که شخصی که وارد رسانه میشود و به این حرفه بسیار حساس علاقه مند است دیگر باید تمام ایام در حال فعالیت و بالندگی و روشنی بخش افکار جامعه و پیشبرنده آرمانهای انقلاب اسلامی باشد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که این بازدیدها بصورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

آقای محمد کاظم حاج سردار نیز ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند، زنده نگه داشتن مسیر پویایی و احترام به بزرگان رسانه را امری موثر در حرکت رو به تعالی جامعه رسانه عنوان کرد.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدیه از جناب آقای محمد کاظم حاج سردار تقدیر و تجلیل ش

د.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.