کد خبر : 39176
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 21:22
-

گلایه های خوزستان

وحید آلیور

دردسرهایی از نوع قطعی های همیشگی و بی خبر خطوط ایرانسل و اینترنت در منطقه بی بی یان شهرستان مسجدسلیمان

دردسرهایی از نوع قطعی های همیشگی و بی خبر خطوط ایرانسل و اینترنت در منطقه بی بی یان شهرستان مسجدسلیمان
با قطعی برق خطوط ایرانسل و همراه اول از دسترس خارج میشدند که با همت اداره مخابرات مشکل خطوط همراه اول رفع شد ولی همچنان اهالی این منطقه ناراضی از قطعی های مکرر خطوط ایرانسل و خواستار رفع این مشکل هستند.

شبکه خبری خوزستان | قطعی های همیشگی و بی خبر خطوط ایرانسل و اینترنت در منطقه بی بی یان شهرستان مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان عدم آنتن دهی سرویس ایرانسل، ناموفق بودن برقراری ارتباط و قطعی های مکرر چه با رفتن برق منطقه و چه قطعی های بی خبر خطوط از آن دست مشکلاتی است که شهروندان منطقه بی بی یان _مسجدسلیمان در روزها، هفته ها و ماههای سال با آن روبرو هستند.

 یکی از شهروندان بی بی یانی می گوید: این چندمین بار طی ماههای اخیر است که با قطعی پیایی اینترنت با سرعت پایین و همچنین مشکل در خطوط ارتباطی ایرانسل مواجه هستیم.

این شهروند بیان کرد: وضعیت آنتن دهی خطوط ایرانسل در منطقه بی بی یان خوب نیست و گاهی اتفاق افتاده است که منتظر تماس ضروری بودیم اما بدلیل عدم سرویس اپراتور ایرانسل با مشکل مواجه شدیم.

پ.ن: در جلسه ای که فرماندار محترم با جمعی از مسئولین ارگان های شهرستان از جمله مخابرات با اهالی‌منطقه در مسجد امام رضا(ع) بر گزار شد یکی از مشکلات عنوان شده نصب باتری خطوط ایرانسل و همراه اول بر روی دکل منطقه بود.

   لازم بذکر است در منطقه بی بی یان با قطعی برق خطوط ایرانسل و همراه اول از دسترس خارج میشدند که با همت اداره مخابرات مشکل خطوط همراه اول رفع شد ولی همچنان اهالی این منطقه ناراضی از قطعی های مکرر خطوط ایرانسل و خواستار رفع این مشکل هستند.

از مسئولین مربوطه درخواست میکنیم جهت رفع این مشکل جهت رضایتمندی اهالی این منطقه اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.