کد خبر : 54748
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 1:28
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

درخشش ورزشکاران هندیجان در مسابقات مچ اندازی استان خوزستان انتخابی کشور به میزبانی شهرستان ایذه + تصاویر

درخشش ورزشکاران هندیجان در مسابقات مچ اندازی استان خوزستان انتخابی کشور به میزبانی شهرستان ایذه + تصاویر
نفرات برتر جواز حضور در مسابقات کشوری به میزبانی استان گلستان در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود کسب کرده که جهت شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام می شوند.

 

شبکه خبری خوزستان / ورزشکاران هندیجان در مسابقات مچ اندازی استان خوزستان انتخابی کشور به میزبانی شهرستان ایذه خوش درخشیدند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان موسی چاروسایی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان هندیجان گفت: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاههای استان خوزستان انتخابی کشور با حضور ۱۲۵ ورزشکار به میزبانی شهرستان ایذه در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، مستر و معلولین در دو کلاس راست دست و چپ دست برگزار گردید.

 

وی افزود: هومن شعبانی نوجوان اهل شهرستان هندیجان و پدیده ای نو ظهور در ورزش مچ اندازی در وزن ۵۵ کیلوگرم با درخشش در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور توانست با چهار مدال طلا با ارزش در دو رده سنی کلاس دست راست و دست چپ نوجوانان و بزرگسالان دست یابد. همچنین سید امیر مولایی در رده سنی جوانان در وزن ۹۰+ کیلوگرم مدال نقره (راست دست)، و میلاد دیدور در رده سنی امید در وزن ۶۵ کیلوگرم مدال نقره (راست دست) و موسی چاروسایی در وزن ۹۰ کیلوگرم مستر (راست و وچپ) دست دو مدال طلا و نقره دست یابد.

 

چاروسایی ادامه داد: قطعا با پیدایش نوجوانان جسور و توانایی چون هومن شعبانی در ورزش مچ اندازی بزودی شاهد ورود شمار دیگری از نوجوانان توانمند شهرستان به این رشته ورزشی خواهیم بود.

 

وی در پایان گفت: نفرات برتر جواز حضور در مسابقات کشوری به میزبانی استان گلستان در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود کسب کرده که جهت شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام می شوند.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.