کد خبر : 38379
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 22:08
-

دبیر قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب با رییس مجمع نمایندگان خوزستان دیدار کرد

دبیر قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب با رییس مجمع نمایندگان خوزستان دیدار کرد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، طاهر سبهانی دبیر قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب اسلامی استان با دکتر قاسم ساعدی رییس مجمع نمایندگان خوزستان عصر سه شنبه ۲۹ فروردین دیدار و گفتگو کرد. سبهانی در این دیدار ضمن تبریک ۲۹ فروردین ماه سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشریح اهداف و وظایف قرارگاه جهادی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، طاهر سبهانی دبیر قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب اسلامی استان با دکتر قاسم ساعدی رییس مجمع نمایندگان خوزستان عصر سه شنبه ۲۹ فروردین دیدار و گفتگو کرد.

سبهانی در این دیدار ضمن تبریک ۲۹ فروردین ماه سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشریح اهداف و وظایف قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب اسلامی در استان خوزستان خواستار حمایت مجمع نمایندگان شد.

دبیر قرارگاه گام دوم انقلاب در ادامه دیدار و گفتگو خود گفت این قرارگاه با دستور مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن ماه سال ۹۷ تشکیل شد و بنده با قبول این مسئولیت برای تحقق منویات حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی از هیچگونه کمکی دریغ نخواهم کرد.

دکتر قاسم ساعدی رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک به طاهر سبهانی برای قبول و تصدی مسئولیت دبیر قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب گفت بنده از طرف مجمع محترم نمایندگان استان که همگی اعضای آن عضو فراکسیون ولایی هستند آمادگی خود را برای تحقق اهداف هفتگانه این قرارگاه و تقویت آن در سطح استان را اعلام می نمایم.

ساعدی در ادامه صحبت‌های خود گفت همانگونه که حضرت آقا ۴۰ سال دوم انقلاب را خیلی قشنگ ترسیم کردند و عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و توسعه کشور نقشه راه پیشرفت کشور را شرح دادند ما به عنوان سرباز نظام و ولایت تمام تلاش خود را برای تحقق این اهداف به کار می‌گیریم.

مهندس حمیدسیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان ضمن خوشامدگویی و تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تصدی پست دبیری قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب توسط یکی از مصلحین اجتماعی این شهرستان آمادگی خود را جهت حمایت همه جانبه از این قرارگاه را اعلام کرد.

در پایان این دیدار مهندس رسول شریفی مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان دشت آزادگان به عنوان دبیر قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب در این شهرستان معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.