کد خبر : 24755
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 5:06
-

دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خوزستان هشدار داد

دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خوزستان هشدار داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و برگزاری تجمع‌های بزرگ در استان در وضعیت کرونا می‌تواند در کنترل شیوع این بیماری مشکل‌ساز شود. فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: شهرهای خوزستان همه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و هیچ شهر نارنجی و قرمز در استان خوزستان نداریم. وی افزود: مطابق

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و برگزاری تجمع‌های بزرگ در استان در وضعیت کرونا می‌تواند در کنترل شیوع این بیماری مشکل‌ساز شود.

فرهاد ابول نژادیان اظهار داشت: شهرهای خوزستان همه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و هیچ شهر نارنجی و قرمز در استان خوزستان نداریم.

وی افزود: مطابق تصمیم ستاد کرونا از هفته آینده در شهرهای خوزستان محدودیت کرونایی داریم و این محدودیت برای کنترل کرونا است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: برای کنترل کرونا نیاز به همکاری مردم داریم و کاهش آمار نباید سبب شود مردم دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند. امروز شاهد اجتماع بزرگ قبایل در شهرستان دزفول بدون هیچ گونه رعایت پروتکل بهداشتی بودیم که این بسیار نگران کننده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، از هفته جاری براساس تصمیم ستاد کرونا در خوزستان، ادارات و بخش خصوصی با دو سوم نیرو به فعالیت می‌پردازند. ساعت کار ادارات در شهرستان اهواز از هشت صبح تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرستان‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.