کد خبر : 8977
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 8:51
-

دادستان مرکز خوزستان: شهردار ‌و مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز به دادسرا احضار شدند‌

دادستان مرکز خوزستان: شهردار ‌و مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز به دادسرا احضار شدند‌

دادستان اهواز با بیان اینکه سلامت مردم و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی است از احضار شهردار ‌و مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز به دادسرا خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری خوزستان، عباس حسینی‌پویا با بیان اینکه سلامت مردم و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی

دادستان اهواز با بیان اینکه سلامت مردم و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی است از احضار شهردار ‌و مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز به دادسرا خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری خوزستان، عباس حسینی‌پویا با بیان اینکه سلامت مردم و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی است، اظهار داشت: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شده و شهردار و مدیر آبفای اهواز به دادسرا احضار شدند.

وی افزود: با وجود هشدار‌های مکرر قبل از بارندگی، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب متولیان اصلی آبگرفتگی و سرریز شدن فاضلاب به شهر‌های مختلف اهواز هستند که موجب مشکلات زیست محیطی و نارضایتی شدید مردم از این دو مرجع شده است.
دادستان اهواز تصریح کرد: طبق مقررات قانونی شهردار و مدیرآبفای اهواز به دادسرا احضار و باید پاسخگوی مشکلات به وجود آمده باشند.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.