کد خبر : 27058
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 1:32
-

خوش‌گذرانی کرونا در دزفول / اینجا کسی به ویروس اعتقاد ندارد

خوش‌گذرانی کرونا در دزفول / اینجا کسی به ویروس اعتقاد ندارد

گستردگی کرونا در دزفول، نفس‌های کادر درمان را برای نجات نفس‌های بیماران به شماره انداخته است. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، کادر درمان سخت در میدان جهادعلیه کرونا تلاش می‌کنند، کرونا همچنان می‌تازد و برخی از مردم نیز عقیده‌ای به کرونا ندارند و چشم خود را به روی آمار بالای مرگ و میر کووید-۱۹

گستردگی کرونا در دزفول، نفس‌های کادر درمان را برای نجات نفس‌های بیماران به شماره انداخته است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، کادر درمان سخت در میدان جهادعلیه کرونا تلاش می‌کنند، کرونا همچنان می‌تازد و برخی از مردم نیز عقیده‌ای به کرونا ندارند و چشم خود را به روی آمار بالای مرگ و میر کووید-۱۹ بسته‌اند، به قول این افراد بی‌خیال و سهل انگار کرونا طرز فکر است اگر هر چه بیشتر رعایت کنی زودتر به دام کرونا خواهی افتاد پس بهتر است ماسک نزنی و ضدعفونی استفاده نکنی همچنین در نظر ایشان تمام شیوه نامه‌های ستاد مقابله با کرونا یا ریشه در مباحث سیاسی دارد و یا از بیخ و بنیان غلط است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، وضعیت کرونا در دزفول قرمز است و در حال حاضر بخش‌های آی سی یو و ظرفیت بیمارستان بزرگ دزفول برای بستری بیماران کرونایی تکمیل است. کرونا در دزفول روند افزایشی پیدا کرده است و برای بستری بیماران کرونایی بیمارستان ارتش دزفول هماهنگ شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.