کد خبر : 24614
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 5:28
-

خوزستان ظرفیت بالایی برای برنامه های ملی هلال احمر دارد

خوزستان ظرفیت بالایی برای برنامه های ملی هلال احمر دارد

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: استان خوزستان ظرفیت های بالایی برای اجرای برنامه های ملی هلال احمر دارد که تلاش می کنیم از این ظرفیتها استفاده شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان در جریان بازدید از اردوگاه هلال احمرشهرک انصار اندیمشک افزود: از ظرفیت های خوزستان به عنوان یک قطب برای برگزاری مراسم ملی

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: استان خوزستان ظرفیت های بالایی برای اجرای برنامه های ملی هلال احمر دارد که تلاش می کنیم از این ظرفیتها استفاده شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان در جریان بازدید از اردوگاه هلال احمرشهرک انصار اندیمشک افزود: از ظرفیت های خوزستان به عنوان یک قطب برای برگزاری مراسم ملی هلال احمر در حوزه های امداد و جوانان استفاده خواهد شد.
وی افزود:در اهواز بازدیدی از بیمارستان طالقانی داشتیم و قرار شد جمعیت هلال احمر بیمارستان را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد تا ضمن استفاده در برخی بخش ها ، از اعزام بیماران به سایر نقاط کشور جلوگیری شود.
وی تصریح کرد:در بخش حمایتی و تجهیز خانه های هلال احمر استان برنامه ریزی می شود و با هم افزایی با استانداری و فرمانداریها در سطح استان برای تحقق برنامه های مهم تلاش مضاعف خواهد شد.
وی بیان کرد:زمینه مسابقات ورزشی مختلف در استان فراهم است و در این زمینه هم برنامه ریزی می شود.
وی با اشاره به هدیه های واکسن کرونا گفت: جمعیت هلال احمر کشور از معدود هلال احمر هایی است که هم اهدا کننده است و هم دریافت کننده است.
وی تاکید کرد:همت ما این است از واکسن تولید داخل استفاده کنیم و طی روزهای اخیر تزریق انسانی آن آغاز خواهد شد و امیدواریم تا اوایل سال اینده آماده شود.
وی اضافه کرد:تا اماده شدن واکسن تولید داخل ، بخشی از واکسن مورد نیاز که به ما محول شده از سایر کشورها دریافت خواهد شد .
وی با اشاره به لزوم بهبود وضعیت اردوگاه هلال احمر اندیمشک افزود:اردوگاه هلال احمر در شهرک انصار توسعه داده می شود تا از ان به عنوان یک اردوگاه ملی استفاده شود.
رییس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد ریال برای تحقق اهداف این‌مجموعه در اندیمشک در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.