کد خبر : 21152
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 - 13:11
-

خوزستان سراسر قرمز شد / پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها ‌تعطیل می‌شوند

خوزستان سراسر قرمز شد / پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها ‌تعطیل می‌شوند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه وضعیت کرونا در سراسر استان ‌قرمز است، گفت: ‌به درخواست دانشگاه علوم پزشکی پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در ‌خوزستان تعطیل می‌شوند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بررسی وضعیت کرونا در خوزستان به استانداری اعلام کرده است که کل استان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

وی افزود: برای غلبه بر کرونا نیاز به همراهی همه مردم داریم و برای حفظ جان شهروندان لازم است ضوابط بهداشتی را رعایت کنیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعلا پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند، تصریح کرد: تعطیلی مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه‌هاست.

نجاتی بیان کرد: در این راستا نامه‌ای با امضای استاندار خوزستان به فرمانداران ابلاغ شده ‌تا همه پارک‌ها تعطیل و خاموش شوند و از رفت و آمد جلوگیری شود و نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین نامه‌ای با امضای استاندار به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه در خصوص عدم برگزاری نماز جمعه و جماعت تا زمانی که خوزستان چنین شرایطی داشته باشد، ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.