کد خبر : 24346
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 5:40
-

خوزستان است و نفت و گاز، سد و پتروشیمی؛ زجرهای بی حاصل درد های بی پایان

خوزستان است و نفت و گاز، سد و پتروشیمی؛ زجرهای بی حاصل درد های بی پایان

دوباره آب گرفتگی خیابان ها و انتشار بوی فاضلاب در صدر خبر ها قرار گرفت ، آن هم در روز فانتزی ۹ / ۹/ ۹۹ البته فرقی هم نمی کند چه روزی باشد خوزستان هر روزش یک رویداد است

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبر روز؛ رویدادهایی که حکایت زجر های بی حاصل و درد های بی پایان ساکنانش است این روزهای تلخ پایانی ندارد انگار. تکرار و تکرار ، آنچه مردم می بینند فقط حرف است و نه عمل ، خیلی هم اگر بی انصافی نکنیم آنقدر کم کار شده که ضعف های مدیریتی در هر موضوع نه چندان بزرگی کاملا بزرگ دیده می شود خوزستان است و نفت ، گاز ، پتروشیمی والبته رکورد دار بیشترین بودجه در سه سال اخیر !

رکورد های دیگری هم همیشه بوده و در موردشان حرف زده شده اما وقتی حرف ها ، سخنرانی ها و شوهای رسانه ای را راستی آزمایی می کنیم آنچه که می ماند باز همین حرف ها و عکس های یادگاری است !!! از کمبود آب غیزانیه تا دهدز، از جاده های مرگ آبادان و مسجد سلیمان تا خودکشی های گاه و بیگاه در ایذه ، از بی کفایتی مدیران ، شهرداران و شورای شهر تا رانت های کلان اقتصادی ره آوردی جز گلایه و اعتراض برای شهروندان نداشته است خوزستان در طول این چهل و چند سال چه باید انجام می داده که نداده است ؟ نفت و گاز و پتروشیمی اش برای آبادانی سیما و منظر شهری استان های دیگر ، آلودگی و فاضلاب و بیکاری سهم خودش .
خوزستان برای کشور کم نگذاشته اما مرکز نشینان چقدر قدر شناس بوده اند ؟ خوزستان ، اما مشکلی فراتر از فاضلاب و بیکاری دارد مشکلی که سالهاست با آن دست به گریبان است ، « مدیریت استان ، حلقه مفقوده ای که می توان به حلقه های دیگری مانند نگاه قومی به انتخابات شورای شهر و مجلس، انتخاب مدیران براساس سهم قومیت ها و…‌ اضافه نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.