کد خبر : 34267
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 فروردین 1401 - 18:47
-

مصطفی شکیبافر

‌‌خلیج فارس ماهشهر- آلومینیوم اراک، نبرد برای رسیدن به فینال جام حذفی

‌‌خلیج فارس ماهشهر- آلومینیوم اراک، نبرد برای رسیدن به فینال جام حذفی
تیم خلیج فارس ماهشهر دسته دومی ۲۹ فروین‌ماه در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم لیگ برتری می‌رود و باید دید این تیم که حریفان قدری را پشت سر گذاشته با حذف آلومینیوم به فینال می‌رود یا تیم اراکی به رویاپردازی و شگفتی این تیم خوزستانی در جام حذفی پایان می‌دهد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از دیدار نیوز_ خوزستان| ، باشگاه فوتبال خلیج فارس ماهشهر که با حذف تیم‌های لیگ برتری لقب شگفتی ساز جام حذفی گرفته در بازی نیمه نهایی جام حذفی۲۹ فروردین در ورزشگاه شهر اراک میهمان آلومینیوم این شهر خواهد بود.

 

از نکات جالب بازی، حضور خلیح فارس ماهشهر درلیگ ۲ کشور و آلومینیوم اراک در لیگ برتر بوده که هر ۲ تیم توانستند تا این مرحله صعود کنند؛ همچنین حذف تیم‌های لیگ برتری توسط این ۲ تیم هم از نکات جالب است.

 

حذف پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، و فجرسپاسی توسط آلومینیوم اراک می‌تواند تیم‌اراکی را تیم با انگیزه‌ای برای رسیدن به فینال جام حذفی نشان دهد.

 

از طرف دیگر حذف نفت مسجدسلیمان،مس رفسنجان و هوادار تهران که تیم‌های لیگ برتری هستند، توسط تیم خلیج فارس ماهشهر می‌تواند انگیزه دوچندان برای بازیکنان و مربیان این تیم برای جنگیدن و صعود به فینال باشد.

 

هر ۲ تیم نشان دادند انگیزه لازم و کافی برای رسیدن به فینال جام حذفی را دارند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم شگفتی‌های تیم خلیج فارس ادامه دار خواهد بود و با حذف آلومینیوم در اراک می‌تواند خود را برای نبرد فینال جام حذفی آماده کند یا اینکه آلومینیوم اراک که تیم آماده وخوبی نشان داده به رویاپردازی‌ها و شگفتی این تیم خوزستانی پایان می‌دهد و خود در فینال منتظر حریف خواهد ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.