کد خبر : 6880
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 8:09
-

خطری ‌سدهای خوزستان را تهدید نمی‌کند / ظرفیت مناسب سدها‌ برای کنترل سیلاب‌های احتمالی

خطری ‌سدهای خوزستان را تهدید نمی‌کند / ظرفیت مناسب سدها‌ برای کنترل سیلاب‌های احتمالی

خطری ‌سدهای خوزستان را تهدید نمی‌کند / ظرفیت مناسب سدها‌ برای کنترل سیلاب‌های احتمالی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به ظرفیت مناسب سدهای خوزستان و آمادگی آنها برای کنترل سیلاب‌های احتمالی خوزستان اشاره و گفت: در این زمینه هیچ خطری پایین دست‌های سدهای خوزستان را تهدید نمی‌کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، فرهاد ایزدجو

خطری ‌سدهای خوزستان را تهدید نمی‌کند / ظرفیت مناسب سدها‌ برای کنترل سیلاب‌های احتمالی
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به ظرفیت مناسب سدهای خوزستان و آمادگی آنها برای کنترل سیلاب‌های احتمالی خوزستان اشاره و گفت: در این زمینه هیچ خطری پایین دست‌های سدهای خوزستان را تهدید نمی‌کند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، فرهاد ایزدجو امروز در جمع خبرنگاران درباره پیش‌بینی بارندگی و هشدار مدیرت بحران خوزستان، اظهار داشت: اقدامات لازم برای کنترل سیلاب‌های احتمالی براساس پیش‌بینی‌ها درباره بارش باران و هشدار مدیریت بحران خوزستان مبنی بر افزایش روانآب‌های و سیلاب‌های احتمالی انجام شده است.

وی به ظرفیت مناسب سدهای خوزستان و آمادگی آنها برای کنترل سیلاب‌های احتمالی خوزستان اشاره و بیان کرد: در این زمینه هیچ خطری پایین دست‌های سدهای خوزستان را تهدید نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بر رصد دقیق و دائمی شرایط آب و هوایی و میزان ورودی آب در سازمان اشاره و ادامه داد: تمهیدات و تدابیر لازم برای مقابله با شرایط پیش‌بینی شده اتخاذ شده است.
وی با اشاره به این‌که از طریق برنامه‌ریزی و کاهش خروجی‌ها، آب رودخانه‌ها در صورت فعال شدن مسیل‌های پس از سدها تنظیم شده است، افزود: از این طریق اجازه تداخل بین افزایش روانآب سیلابی و جریانات را نخواهیم داد.

ایزدجو با هشدار اینکه مردم خوزستان در هنگام وقوع بارش از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه‌ها و محل‌های گذر مسیل‌ها خودداری کنند، اظهار داشت: مردم به شایعه‌ها توجه نکنند و اطلاعیه‌ها و هشدارهای را از طریق رسانه‌های رسمی دریافت کنند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.