اخبار شهرداری مسجدسلیمان

اخبار شهرداری های خوزستان

خریداری و اضافه شدن ۱۰ دستگاه خودرو خدماتی به ناوگان موتوری شهرداری مسجدسلیمان + تصاویر

خریداری و اضافه شدن ۱۰ دستگاه خودرو خدماتی به ناوگان موتوری شهرداری مسجدسلیمان + تصاویر
امیدواریم با این روند به مجموعه خدمات شهری، عملیات اجرایی مکانیزه با سرعت عمل بهتری صورت پذیرد و باعث رضایت مندی شهروندان عزیزمان گردد.

شبکه خبری خوزستان / به همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مسجدسلیمان، تعداد ۱۰ دستگاه خودرو خدماتی به ناوگان موتوری شهرداری مسجدسلیمان اضافه گردید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، در همین رابطه در حاشیه برنامه رژه موتوری این ماشین آلات که صبح روز ۱۹ آذرماه با حضور آرش قنبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، از محل پایانه مسافربری ولیعصر (عج) به سمت مرکز شهر صورت گرفت، شهردار مسجدسلیمان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: به منظور تجهیز ماشین آلات شهرداری و خدمات رسانی همه جانبه به شهروندان عزیزمان، تعداد ۱۰ دستگاه خودروی خریداری شده از محل اعتبارات آلایندگی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان به مجموعه ناوگان شهرداری مسجدسلیمان اضافه گردید.

 

وی با اشاره به لیست خودروهای خریداری شده ادامه‌ داد:

 

۱. خودروی پرس حمل زباله مکانیزه هیوندا ۶ دستگاه

 

۲. خودروی نیسان بالابر ۱ دستگاه

 

۳. خودروی نیسان پیشرو آتش نشانی ۱ دستگاه

 

۴. خودروی کمپرسی نیسان ۲ دستگاه

 

با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان خریداری گردیده است.

 

شهردار مسجدسلیمان با ابراز خرسندی تصریح کرد: ان شاالله امیدواریم با این روند به مجموعه خدمات شهری، عملیات اجرایی مکانیزه با سرعت عمل بهتری صورت پذیرد و باعث رضایت مندی شهروندان عزیزمان گردد.

 

قنبری در خاتمه گفت: به زودی تعدادی ماشین آلات دیگر در زمینه‌ی عمرانی و خدمات شهری به مجموعه ناوگان موتوری اضافه خواهد شد.

 

گفتنی است کلیه خودروها از شرکت های دولتی خریداری و کاربری ها توسط «شرکت یاررس پویا» که برنده مناقصه شده بود، نصب و تحویل گردید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.