کد خبر : 37650
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 6:15
-

خدمات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان اروندکنار آبادان رایگان شد

خدمات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان اروندکنار آبادان رایگان شد

آبادان – شبکه خبری خوزستان – یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:بر اساس توافق انجام شده بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان دولتی اروندکنار خدمات رایگان درمانی دریافت می‌کنند.

جلیل مختار دوشنبه در گفت‌وگو باخبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار داشت: بخش زیادی از مردم اروندکنار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که هنگام مراجعه به بیمارستان دولتی باید هزینه پرداخت کنند.

وی افزود:با توجه به مسافت بیش از ۴۵ کیلومتری اروندکنار تا نزدیکترین مرکز درمانی تامین اجتماعی به منظور تسهیل در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان منطقه که اکثرا از قشر ملوان و صیاد هستند این تصمیم اتخاذ شده است.

مختار اظهار داشت: از این پس بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در اروندکنار با مراجعه به بیمارستان‌ حضرت زینب این شهر از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند خواهند شد.

وی از صدور مجوز خرید و نصب دستگاه سی تی اسکن تشخیصی در بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار خبر داد و گفت:مجوز توسعه فاز دوم توسعه این بیمارستان نیز اخذ و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی حضرت زینب(س) اروندکنار اردیبهشت سال۹۷ افتتاح شد.

این بیمارستان دارای بخش های اوژانس، دیالیز، داخلی، رادیولوژی و آزمایشگاه می باشد.

برای ساخت و تکمیل این بیمارستان به صورت مشارکتی با منطقه آزاد اروند ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان و روبه‌روی شهر فاو عراق قرار دارد.

اعطای وام قرض الحسنه برای گازکشی به منازل در آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:هماهنگی نهایی برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون ریالی برای لوله کشی گاز منازل در آبادان نهایی شده و مشکل پرداخت آن برطرف شده است.

وی هدف از اعطای این تسهیلات را توسعه اشتراک پذیری گاز به منظور استفاده بهینه از مزایای جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع و صرفه جویی اقتصادی عنوان کرد.

مختار گفت:اعطای این تسهیلات می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات مردم این شهرستان را در راستای بهره مندی از نعمت گاز طبیعی مرتفع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.