کد خبر : 63285
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 10:04
-

محمد باقر عباسی

خداحافظی کارخانه آسفالت شهرداری کهن شهر شوشتر با سوخت گازوئیل

خداحافظی کارخانه آسفالت شهرداری کهن شهر شوشتر با سوخت گازوئیل

خداحافظی کارخانه آسفالت شهرداری کهن شهر شوشتر با سوخت گازوئیل شهردار کهن شهر شوشتر گفت: کارخانه آسفالت شهرداری مجهزبه سیستم سوخت گاز است که علاوه بر کمک به حفظ محیط‌زیست در هزینه‌های مصرفی شهرداری صرفه‌جویی می‌کند. محمد اسفندیاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، اظهار کرد: با مجهزشدن کارخانه آسفالت شهرداری به

خداحافظی کارخانه آسفالت شهرداری کهن شهر شوشتر با سوخت گازوئیل

شهردار کهن شهر شوشتر گفت: کارخانه آسفالت شهرداری مجهزبه سیستم سوخت گاز است که علاوه بر کمک به حفظ محیط‌زیست در هزینه‌های مصرفی شهرداری صرفه‌جویی می‌کند.

محمد اسفندیاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری شهرداری کهن شهر شوشتر، اظهار کرد: با مجهزشدن کارخانه آسفالت شهرداری به سیستم سوخت گاز، این شهر از سوخت پاک استفاده خواهد کرد که نقش بسزایی بر کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در زمان دارد.

اسفندیاری ابراز امیدواری کرد: با همت کارکنان خدوم شهرداری و کار شبانه‌روزی عملیات اجرایی آسفالت معابر ادامه می یابد .

به گزارش پایگاه خبری شهرداری، گازسوزکردن کارخانه آسفالت دارای مزایای بی‌شماری است که از آن جمله می‌توان به مزایای منحصربه‌فرد خط گازسوز کارخانه آسفالت، استفاده از سوخت طبیعی گاز به عنوان سوخت پاک و دارای آلایندگی بسیار کم جهت حفظ محیط زیست و کاهش هزینه مصرف سوخت کارخانه به دلیل قیمت و تعرفه مناسب اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.