کد خبر : 17385
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 21:19
-

حکایت بستن گیس بی آبی غیزانیه و انتصابات آب وفاضلاب به یکدیگر

حکایت بستن گیس بی آبی غیزانیه و انتصابات آب وفاضلاب به یکدیگر

حکایت بستن گیس بی آبی غیزانیه و انتصابات آب وفاضلاب به یکدیگر   در نظرات و دیدگاههای مطرح شده در خصوص مشکلات بی آبی مردم غیزانیه ، جناب آقای سید کریم حسینی ، نماینده جدید الورود مردم شهرستان اهواز ، گلایه هایی سختی در خصوص بی توجهی مسئولین مربوطه و انتصابات اخیر آب و فاضلاب

حکایت بستن گیس بی آبی غیزانیه و انتصابات آب وفاضلاب به یکدیگر

 

در نظرات و دیدگاههای مطرح شده در خصوص مشکلات بی آبی مردم غیزانیه ، جناب آقای سید کریم حسینی ، نماینده جدید الورود مردم شهرستان اهواز ، گلایه هایی سختی در خصوص بی توجهی مسئولین مربوطه و انتصابات اخیر آب و فاضلاب در سطح استان ، که به نظر میرسد هدف اصلی شق دوم کار است مطرح نمودند که جای بسی خوشبختی است که ایشان تصمیم به فریاد زدن این مشکلات در جلسه اول مجلس یازدهم دارند که نوید یک نماینده جسور و شجاع را میدهند و لذا ما را بر آن داشت با طرح مطالبات مردم شهرستان اهواز در این بخش از ایشان ، پیگیری در این امور را بخواهیم زیرا مشکلات مردم اهواز در این زمینه به جایی رسید که با دخالت نماینده ولی فقیه در استان و دستور مستقیم مقام معظم رهبری ، مقرر به رفع این معضل گردید :

 

 

۱- جناب دکتر حسینی آیا میدانید تقریبا ۷۰ درصد مردم شهر اهواز در بخش آب دارای مشکلات عدیده وبیش از ۸۰ درصد همین مردم مشکل فاضلاب دارند؟

 

 

۲- آیا میدانید میزان نارضایتی مردم از مدیران و مسئولین شرکت آب وفاضلاب اهواز تقریبا صد درصد میباشد آیا مشکلات آب مهدیس ، پردیس، انتهای گلستان ،کوت عبدالله و….که دهها سال است به قوت خود باقی است را ندیده اید ؟

 

آیا مخازن آب منازل ،تصفیه آب های خانگی و پمپ های منازل را ندیده اید؟ مگر غیر از این است که این مردم هزینه آب تصفیه و با مشخصات کمی وکیفی مشخص میپردازند!

 

آیا رسوبات مخازن و فیلترهای آنها را مشاهده نکرده اید ؟ آیا نمیدانید کلیه این هزینه ها به عهده آبفا اهواز میباشد و بس

 

 

۳- آیا میدانید که تعرفه آب بهای شهرستان اهواز عدد ۱/۱ میباشد و این عدد بیانگر محاسبه ۱/۱ برابر حجم مصرفی مشترکین میباشد که در شهرهای دارای کیفیت بالای آب ، همچون تهران و اصفهان از مشترکین اخذ میگردد و در بسیاری از شهرهای استان با کیفیت بالای آب این عدد ۰/۷ میباشد !!!!

 

 

۴- آیا میدانید اخذ وجوهات تبصره ۳ و ماده ۷ از مشترکین که میبایست به مصارف پروژه های عمرانی در نقاط بحرانی برسد از سال ۹۶ صورت میگیرد و تا کنون محل هزینه کرد آن شفاف و مشخص نیست ؟

 

 

۵- آیا عملکرد ضعیف آبفا اهواز در زمان سیل و خسارات چند هزار میلیاردی به مردم و تشکیل دریاچه های فاضلاب در ۵۰ نقطه را فراموش کرده اید؟ آیا حضورآبفا استان و سایر آبفاهای کشور در حل معضلی که مسئولین آبفای اهواز با حقوق های بیست میلیونی در انجام آن عاجز بودند را فراموش نموده اید  ؟

 

 

۶- آیا زخم اعتبار بانک جهانی وعدم توانایی در جذب آن وجذب صد درصدی آن وام در شهر شیراز ، تا سالها التیام میابد؟

پس بر شما تکلیف است فریاد بزنید و بخواهید قصورها وسهل انگاری هایی که مدیران کم کار استان ،موجب آن شده اند برشماست که از مدیران وقت آبفا روستایی بخواهید چرا موضوع غیزانیه اینگونه تطویل یافته است ولی نقد افرادی که چند روزی است سکان این کشتی طوفان زده را به دست گرفته اند بیشتر بوی تصفیه حساب های شخصی وخدای ناکرده حصول امیال شخصی  میدهد !

از شما میخواهیم رعایت عدل وانصاف ،رعایت مساوات وپرهیز از دخالت دادن حب وبغض در این دست مسائل را نمایید ودر پایان سفارش مولا علی (ع)را خدمتتان عرضه میکنم امید است که به کار ببندید:

ای مالک، بدان که تو را به بلادی فرستاده‌ام که پیش از تو دولت ها دیده، برخی دادگر و برخی ستمگر. و مردم در کارهای تو به همان چشم می‌نگرند که تو درکارهای والیان پیش از خود می‌نگری و درباره تو همان گویند که تو درباره آنها می‌گویی و نیکوکاران را از آنچه خداوند درباره آنها بر زبان مردم جاری ساخته، توان شناخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.