کد خبر : 11791
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 8:18
-

حمایت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از کاندیداهای برخی ‌جناح‌ها صحت ندارد

حمایت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از کاندیداهای برخی ‌جناح‌ها صحت ندارد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: انتساب هرفرد و یا لیست ائتلاف های موجود در خوزستان به نماینده ولی فقیه تکذیب شده و به زودی ایشان مواضع خود را اعلام می‌کنند. حجت‌الاسلام و المسلمین سید امیر میرعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: شایعه حمایت و یا انتساب امام

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: انتساب هرفرد و یا لیست ائتلاف های موجود در خوزستان به نماینده ولی فقیه تکذیب شده و به زودی ایشان مواضع خود را اعلام می‌کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید امیر میرعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: شایعه حمایت و یا انتساب امام جمعه اهواز به برخی افراد و ائتلاف های انتخاباتی استان کذب و ناصحیح است.

وی افزود: نظرات نماینده ولی فقیه در استان در زمینه انتخابات تبیین بیانات امام خامنه‌ای درباره حضور حداکثری‌ و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح در راستای تشکیل مجلس تراز انقلاب اسلامی است.
‌میرعلایی تاکید کرد: جایگاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اجل از ورود به مصادیق و دسته بندی‌های سیاسی و جناحی است و ایشان رسالت خود را تبیین دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب در جهت تشکیل مجلسی انقلابی و خدمتگزار می دانند.

وی با اشاره خطبه های نماز جمعه هفته گذشته اهواز؛ بیان داشتند: دیدگاه های امام جمعه اهواز تاکید برهمان معیارهای می‌باشد که در خطبه‌های نمازجمعه هفته گذشته اهواز ایراد داشتند.

مسئول دفتر امام جمعه اهواز درپایان ابراز داشتند: ان‌شاءالله در روزهای آینده نماینده محترم ولی فقیه در جمع دانشجویان عزیز، طلاب جوان وفعالان فرهنگی درجلساتی جداگانه ضمن سخنرانی نظرات خود را بدون واسطه با آحاد جامعه بیان می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.