کد خبر : 25447
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 5:40
-

حمایت از تولید داخل در اولویت بنیاد مستضعفان است + تصاویر‌

حمایت از تولید داخل در اولویت بنیاد مستضعفان است + تصاویر‌

رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان کشور در بازدید از کارخانه دوده فام دزفول گفت: برای غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمن نیاز به روحیه جهادی است و اولویت بنیاد حمایت و تقویت تولید داخل است. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، صفرعلی براتلو رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان ظهر امروز در بازید از شرکت صنعتی

رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان کشور در بازدید از کارخانه دوده فام دزفول گفت: برای غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمن نیاز به روحیه جهادی است و اولویت بنیاد حمایت و تقویت تولید داخل است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، صفرعلی براتلو رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان ظهر امروز در بازید از شرکت صنعتی دوده فام دزفول اظهار داشت: برای غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمن نیاز به روحیه جهادی و تفکر بسیجی داریم.
وی افزود: دشمن به هیچ قواعد بین المللی و انسانی پایبند نیست و حتی دارو را نیز بر بیماران ایرانی تحریم کرده که این با هیچ عقل انسانی نیز همخوانی ندارد.۳۰ درصد مشکلات به علت تحریم است که با تلاش مهندسان و متخصصان می‌توانیم بی اثر کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: فعالیت مهندسین در حوزه اقتصاد برای غلبه بر تحریم‌ها نوعی دفاع مقدس و جنگ با دشمن است و افزایش تولید و ایجاد اشتغال اجر مجاهدت در راه خدا را دارد.

وی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۰ هزار واحد مسکونی به صورت کاملا رایگان به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود.

براتلو دزفول را شهری مقاوم، شهیدپرور و شایسته خدمت دانست و افزود: کارگاه‌های شهرستان فعال شده‌اند و با ایجاد اشتغال روحیه اعتماد در مردم بالا رفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.