کد خبر : 230
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1398 - 19:58
-

حضور شهرداری مسجدسلیمان در مناطق سیل زده خوزستان و ساخت سیل بند به طول یک کیلومتر

حضور شهرداری مسجدسلیمان در مناطق سیل زده خوزستان و ساخت سیل بند به طول یک کیلومتر

در سه روز حضور نیروهای شهرداری مسجدسلیمان در این منطقه و با نظارت مستقیم شهردار مسجدسلیمان سیل بند جدیدی به طول یک کیلومتر به منظور جلوگیری از ورود آب به مناطق شهری احداث گردید.

شبکه خبری خوزستان | با نظارت مستقیم شهردار مسجدسلیمان سیل بند جدیدی به طول یک کیلومتر به منظور جلوگیری از ورود آب به مناطق شهری احداث گردید.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، به منظور امداد رسانی و ارائه خدمات به آسیب دیدگان سیلاب بارشهای اخیر در شهرستان های استان خوزستان، روز گذشته شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونت امور زیربنایی و مسئول دفتر فنی با حضور در شهر «کوت سید نعیم حمیدیه» اقدام به احداث و ترمیم سیل بند جدید در محلهای از پیش تعیین شده نمودند.

 

طی سه روز حضور نیروهای شهرداری مسجدسلیمان در این منطقه و با نظارت مستقیم شهردار مسجدسلیمان سیل بند جدیدی به طول یک کیلومتر به منظور جلوگیری از ورود آب به مناطق شهری احداث گردید.

گفتنی است حضور شهرداران سراسر استان و کشور در مناطق سیل زده، بنابر دستور استانداری ها در قالب امداد رسانی ستاد مدیریت بحران صورت گرفته بود و نیز نیروهای جهادی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن و شهرسازی، ارتش و هلال احمر در منطقه حضور فعال داشته اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.