کد خبر : 23555
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1399 - 18:58
-

جلسه چهارمین گام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان هندیجان تشکیل شد

جلسه چهارمین گام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان هندیجان تشکیل شد

جلسه چهارمین گام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان هندیجان تشکیل شد. به گزارش خبرنگارما در جلسه چهارمین گام بسیج ملی مبارزه با کرونا با شیوه محله محور و خانواده محور در سالن خلیج فارس شهرستان هندیجان با حضور رئیس مرکز بهداشت هندیجان، جانشین سپاه ناحیه بسیج هندیجان، مسوولین

جلسه چهارمین گام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان هندیجان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگارما در جلسه چهارمین گام بسیج ملی مبارزه با کرونا با شیوه محله محور و خانواده محور در سالن خلیج فارس شهرستان هندیجان با حضور رئیس مرکز بهداشت هندیجان، جانشین سپاه ناحیه بسیج هندیجان، مسوولین و کارکنان مرکز بهداشت و بسیجیان داوطلب همکاری، با هدف تعیین جزییات طرح جهت اجرا و تقسیم کار به صورت عملیاتی تشکیل شد.

مهندس پرویز جوانمردی گفت: بسیج ملی مبارزه با کرونا در کشور با نام طرح حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا میباشد که در آن از ظرفیت های محله و بسیج محلات و بهداشت و برنامه “هر خانه یک پایگاه سلامت” استفاده می شود. در این طرح ظرفیتهای بسیار خوبی برای همکاری مابین بهداشت، بسیج و مردم دیده شده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان هندیجان اظهار داشت: در این طرح تیمهای مراقب و بیماریابی متشکل از نیروهای بهداشتی و بسیجی با کمک کیتهای تشخیص سریع کرونا، دستگاه پالس اکسیمتری (اکسیژن سنج خون)، تب سنج و سایر ملزومات، در درب منزل برای افراد دارای علائم بیماری، خدمات و برنامه های مقابله با کرونا را ارائه میدهند، تا به شکل کاملا فعال، با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، مردم را غربالگری و افراد بیمار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.