کد خبر : 9728
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1398 - 2:20
-

 جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

 جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

شبکه خبری خوزستان : جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه برگزار شد به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور دکتر پاکدل سرپرست فرمانداری شهرستان ،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا امینی امام جمعه محترم مسجدسلیمان و مدیران شهرستان برگزار شد  .

شبکه خبری خوزستان : جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور دکتر پاکدل سرپرست فرمانداری شهرستان ،حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا امینی امام جمعه محترم مسجدسلیمان و مدیران شهرستان برگزار شد  .

 

دکتر پاکدل ضمن تسلیت ایام فاطمیه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، را تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: باید از مردم ایران اسلامی نیز تشکر کرد که با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم را رقم زدند.

 

وی همچنین با تقدیر از مردم مسجدسلیمان گفت: همشهریان عزیزمان در اقصی نقاط شهرستان به صورت خودجوش مراسماتی را برگزار کردند که جا دارد از همه آن ها تشکر و قدردانی نمایم.

 

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با انتخابات پیش رو نیز گفت: در آستانه یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم. وی گفت: همه کاندیداها برای ما قابل احترام هستند و ما به همراه اعضای هیئت اجرایی و نظارت همه تلاش مان را انجام دادیم تا حق کسی تضییع نشود و تنها نگاهمان به قانون بود. پاکدل خطاب به مدیران شهرستان گفت: همیشه با نزدیک شدن به انتخابات مدیران بیشتر از دیگران در مظان اتهام قرار می گیرند پس باید بیش از دیگران مواظب باشیم در ساعات اداری به نفع یا علیه کاندیدایی حرکت نکنیم و در ساعات غیر اداری نیز در چارچوبی که قانون مشخص کرده است حرکت نمائیم. ایشان با اشاره به ماده۱۱ قانون انتخابات گفت: دستگاههای اجرایی باید امکانات و نیروی مورد نیاز ستاد انتخابات را در اختیار این ستاد قرار بدهد تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم باشیم. وی همچنین با اشاره به کمیته رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: این کمیته به دقت موارد را بررسی و رسد می کند و قطعاً در صورت مشاهده تخلفات به آن رسیدگی خواهد کرد.

 

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شکایاتی از مردم به دست ما می رسد که از بعضی مدیران گلایه دارند و یکی از گلایه های آنان این است که بعضی از مدیران شهرستان به موقع سرکار حاضر نمی شوند در صورت مشاهده چنین افرادی قطعاً با آنان برخورد خواهد شد. ایشان همچنین در ارتباط با جلسات شورای سلامت و شورای آموزش و پرورش نیز گفت: بسیار متاسفم که مشاهده می کنم بعضی از مدیران اجرایی شهرستان این جلسات را جدی نمی گیرند که در صورت تکرار و غیبت غیرموجه قطعاً اقدامات لازم در ارتباط با آنان انجام خواهد شد.

 

وی در پایان با اشاره به دو اصل مهم تکریم مردم و خدمت صادقانه گفت: اگر همه ما به این دو اصل پایبند باشیم مردم در مواقع لزوم از ما حمایت خواهند کرد در غیر این صورت جایگاهی در میان آنان نخواهیم داشت.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.