کد خبر : 35603
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 20:15
-

جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار گردید

جلسه شورای آموزش و  پرورش برگزار گردید

جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار گردید به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان ظهر امروز ۱۴۰۱/۴/۴ جلسه شورای آموزش و پرورش با حضوربهنام خضعلی معاون فرماندارهندیجان و عباسی مدیر آموزش و پرورش وسایر مسئولین با محوریت کنکور سراسری ۱۴۰۱درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. ابتدا عباسی ضمن تشکر از حضور اعضا به ارائه گزارشی از اقدامات انجام

جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار گردید

به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان ظهر امروز ۱۴۰۱/۴/۴ جلسه شورای آموزش و پرورش با حضوربهنام خضعلی معاون فرماندارهندیجان و عباسی مدیر آموزش و پرورش وسایر مسئولین با محوریت کنکور سراسری ۱۴۰۱درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
ابتدا عباسی ضمن تشکر از حضور اعضا به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم واعلام نتایج خوب در مدارس شهرستان پرداخت.
در ادامه عباسی در خصوص برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ و تجهیزات و کمبودهای حوزه های آزمون گزارشی ارائه نمود و خواستار همکاری کلیه نهادها و دستگاه ها کما فی السابق در برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری ۱۴۰۱ شدند.
طی این جلسه کلیه جوانب در برگزاری کنکور ۱۴۰۱ توسط حاضرین و مسئولین مورد بررسی قرار گرفته شد.
خضعلی معاون فرماندار ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه و مبارزه با موادمخدر و تشکر از حاضرین در جلسه به جمع بندی مطالب مطرح شده پرداخت و بیان کرد برگزاری کنکور سراسری تلاش و همکاری با جدیت سایر نهادها و ارگان ها را می طلبد و انتظار داریم کما فی السابق کلیه دستگاه ها با اداره آموزش و پرورش تعامل وهمکاری نمایند تا انشاالله دانش آموزان در فضایی سرشار از آرامش و بدون استرس در جلسه آزمون حضور یافته و نتایج خوبی را برای منطقه رقم بزنند.

خضعلی با بیان اینکه کنکور یک امر بسیار حساس و مهم برای شهرستان می باشد گفت :باید از نیرو های بسیار مجرب و با سابقه،کاردان وتوانمند به عنوان عوامل اجرایی استفاده گردد تا انشاالله در ادامه کار شاهد مشکلاتی در حوزه های اجرایی نباشیم.
همچنین با توجه به اینکه اولویت اول در سطح منطقه کنکور که حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی و تعیین کننده سرنوشت دانش آموزان شهرستان که همگی فرزندان ما می باشند، بر محرمانه بودن مغزن سوالات ،امنیت و محل حوزه های کنکور و اطلاع رسانی دقیق مکان های برگزاری آزمون به دانش‌آموزان مشمول کنکور۱۴۰۱ تاکید نمودند و گفتند : کلیه دستگاه‌ها باید در برگزاری کنکور سراسری همکاری نمایند تا انشاالله آزمون به نحو احسن و با آرامش برگزار و خروجی طوری باشد که بهترین و بیشترین سهمیه قبولی را در شهرستان هندیجان داشته و از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آییم.
در پایان جلسه خضعلی از سازمانها و ادارات، آب و برق و گاز، اورژانس، آتشنشانی، نیروی انتظامی شهرداری، و سایر نهادها و دستگاه‌های اطلاعاتی در خواست نمودند نهایت مشارکت رادر بحث آب و برق و نظافت، وضعیت ترافیکی، امنیتی و سیستم های برودتی در حوزه های آزمون داشته باشند تا انشاالله آزمون در فضایی بسیار سالم و در کمال آرامش و بدون استرس برای دانش آموزان عزیز برگزار گردد.
درپایان کنکور سراسری بر اساس دستورالعمل سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش کشور در چهار روز متوالی در تاریخ های ۸ _۹_۱۰_۱۱ تیر ماه درمحل حوزه های آزمون و در مدارس عترت وام سلمه برگزار خواهد شد.خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.