کد خبر : 39620
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 14:33
-

اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

جعفری سرپرست اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز شد

جعفری سرپرست اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز شد
سرمایه اصلی انقلاب اسلامی مردم بصیر و آگاهی هستند که از هر نظر شایسته خدمت صادقانه و بی منت اند و برای تحقق این امر رسیدگی به امور کارکنان نهادها و دستگاههای اجرائی مانند شهرداری لازم و ضروری است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان طی حکمی از سوی شهردار اهواز، محمد جواد جعفری سرپرست اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اهواز شد.

جناب آقای محمد جواد جعفری
سلام علیکم

سرمایه اصلی انقلاب اسلامی مردم بصیر و آگاهی هستند که از هر نظر شایسته خدمت صادقانه و بی منت اند و برای تحقق این امر رسیدگی به امور کارکنان نهادها و دستگاههای اجرائی مانند شهرداری لازم و ضروری است سرمایه اصلی شهرداری اهواز نیز کارکنان خدوم و ارزشمند آن است که رسیدگی به مشکلات آنان و تبیین قانون و چهارچوبها و ضوابط و الزامات قانونی و آگاهی آنان نسبت به حقوق قانونی اعتماد و همراهی آنان را تقویت خواهد کرد استفاده از سامانه مدیریت سرمایه انسانی از جمله اقدامات مفیدی است که در راستای ساماندهی و برقراری عدالت در این دوره از مدیریت شهرداری انجام شده و لازم است ضمن استقرار کامل آن و رفع نواقص احتمالی مربوطه، اقدامات لازم جهت برخورداری عوامل سخت کوش و ساعی از فرصتهای قانونی انجام و به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده اپیش بینی های ضروری صورت پذیرد.
نظر به سوابق و توانمندیهای جنابعالی بموجب این ابلاغ بعنوان سرپرست اداره کل سرمایه انسانی شهرداری منصوب می گردید. لازم است با برنامه ریزی دقیق علمی و کاربردی همچنین بهره گیری موثر از ظرفیتها و سرمایههای انسانی خلاق و متعهد، جهت تحقق اهداف سازمانی بویژه مدیریت هوشمند سرمایههای سازمانی اجتماعی انسانی و فیزیکی) تلاش نمائید.
– رعایت قانون نظم و مقررات اداری
بهره وری در جذب نگهداشت و ارتقاء سرمایه انسانی
تکریم کارکنان و همکاران عزیز بویژه بازنشستگان محترم با حُسن خلق و صبر و شکیبائی – همدردی و همراهی با همکارانی که از مشکلات معیشتی و شغلی دچار نگرانی هستند. – تکمیل استقرار سامانه مدیریت سرمایه انسانی شهرداری
– ارتقاء دانش کاربردی کارکنان و مدیران
– حرکت جدی به سمت عدالت اداری
– تقویت زمینه های رفاهی کارکنان
از جمله موارد مورد تاکید در آن اداره کل می.باشد امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از مبانی دین مبین اسلام و سیره اهلبیت علیهم السلام، تاکیدات امام راحل عظیم الشأن ومنویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصاً در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارائه خدمات بی وقفه به شهروندان موفق و موید باشید.

گفتنی است پیش از این علی مطهر این سمت را بعهده داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.