کد خبر : 34686
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 21:25
-

اخبار دشت آزادگان

جشن ضیافت مهربانی در دشت آزادگان برگزار شد + تصاویر

جشن ضیافت مهربانی در دشت آزادگان برگزار شد + تصاویر
سعیدی در پایان صحبت‌های خود گفت : با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دشت آزادگان و بنیاد علوی ۱۳۰۰ سبد غذایی هرکدام به ارزش چهار میلیون ریال تهیه و بین مددجویان تحت پوشش این بهزیستی توزیع می‌شود.

شبکه خبری خوزستان | جشن ضیافت مهربانی در دشت آزادگان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، جشن ضیافت مهربانی به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان و همکاری بسیج سازندگی ناحیه، گروه جهادی مدافعان سلامت شهر ابوحیظه، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مرکز خدمات بهزیستی +زندگی ۵۳۳ در تالار سفینه شهر سوسنگرد برگزار شد.

 

 

عبدالمحمد سعیدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت : بهزیستی این شهرستان با ۳۱۸۰ خانوار تحت پوشش در دو حوزه توانبخشی و اجتماعی با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی و از طرفی گستردگی مشکلات مددجویان باید از ظرفیت مشارکت مردمی و خیران بنا بر تعهد و مسئولیت اجتماعی که افراد جامعه دارند استفاده شود.

 

سعیدی در پایان صحبت‌های خود گفت : با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه دشت آزادگان و بنیاد علوی ۱۳۰۰ سبد غذایی هرکدام به ارزش چهار میلیون ریال تهیه و بین مددجویان تحت پوشش این بهزیستی توزیع می‌شود.

 

 

عبدالحسین خوشنام بخشدار مرکزی شهرستان دشت آزادگان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت که این بخشداری طی بخشنامه ای دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها را ملزم کردیم که عوارض ساخت و ساز از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی را اخذ نکنند.

 

 

دکتر مهران کریمیان مدیر کل سازمان بهزیستی استان خوزستان ضمن تشکر از بهزیستی شهرستان دشت آزادگان برای برگزاری چنین جشن تقدیر و تشکر از مشارکت خیرین جهت ارائه خدمات بیشتر به قشر معلولین گفت چنین جشن ها و پویش ها از اهداف سازمان بهزیستی کشور در راستای گسترش مشارکت های خیرین گرامی جهت خدمت رسانی بیشتر به توانخواهان عزیز می باشد که از ابتدای ماه مبارک رمضان در سراسر استان برگزار کردیم.

 

 

 

 

در این جشن از خیرین و مددجویان کارآفرین و معلول قهرمان با اهدای لوح، تقدیر شد.

در پایان حاضرین در جشن ضیافت مهربانی به میزبانی بهزیستی شهرستان دشت آزادگان به سفره افطاری دعوت شدند.

نماینده فرماندار، بخشدار مرکزی، جانشین سپاه ناحیه، فرمانده انتظامی، رئیس ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، نهضت سوادآموزی، روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های دشت آزادگان و هویزه و تعدادی از خبرنگاران و فعالان اجتماعی در این مراسم حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.