کد خبر : 2281
تاریخ انتشار : جمعه 14 تیر 1398 - 23:05
-

جشن دهه کرامت ومیلاد حضرت معصومه (س) درپارک الغدیر مسجدسلیمان برگزارشد

جشن دهه کرامت  ومیلاد حضرت معصومه (س) درپارک الغدیر مسجدسلیمان برگزارشد

در جشن بزرگ دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از آرمان امیدی هنرمند نوجوان بختیاری تجلیل به عمل آمد. ☑در هیچ دین،آئین و یا مکتبی به اندازه اسلام ناب محمدی(ص) به جایگاه مقدس دختران تاکید نشده است در حالی که بخلاف تبلیغات پر طمطراق و دروغین جهان

در جشن بزرگ دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از آرمان امیدی هنرمند نوجوان بختیاری تجلیل به عمل آمد.

☑در هیچ دین،آئین و یا مکتبی به اندازه اسلام ناب محمدی(ص) به جایگاه مقدس دختران تاکید نشده است در حالی که بخلاف تبلیغات پر طمطراق و دروغین جهان پر از فساد و تباهی غرب به جای نگاه مقدس به جنس دختران نگاه استثماری دارد.

☑ دستگاه های تربیتی با هم افزایی و همدلی با کمک خانواده ها باید به انسجام هر چه بیشتر کانون خانواده همت گمارند.

☑آرمان امیدی نوجوان شایسته بختیاری؛در اربعین برای امام حسین(ع)برنامه اجرا خواهم کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان /جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر با حضور با شکوه همشهریان در پارک الغدیر مسجدسلیمان برگزار گردید.
در این جشن که به هدف تبیین جایگاه و نقش دختران در نظام اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار گردید هنرمندان مختلفی به ارائه برنامه پرداختند.
در ابتدای این مراسم باشکوه مدیر عامل موسسه جناب آقای اسدی و همچنین مهندس خدری به ایراد سخن و تشریح اهداف کوتاه مدت و بلند مدت موسسه عصر نوین و همچنین ارایه گزارشی از عملکرد فعالیت های تین موسسه در مناسبت های مختلف پرداختند.
در ادامه هنرمند جوان ارسلان نبیانی وامید تقی پور به اجرای برنامه پرداختند و برنامه مفرح نمایشی با عنوان انتخابات روی صحنه رفت.
در ادامه برنامه حجت الاسلام قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع تبیین نقش و جایگاه دختران و زنان در جامعه اسلامی به ایراد سخن پرداخت.
وی در سخنانی ضمن تبریک میلاد اخت الرضا حصرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و تشکر ویژه از موسسه وزین عصر نوین که برنامه های بسیار خوب و باشکوهی را بصورت مردمی در سطح شهرستان انجام می دهد افزود؛ جا دارد از تلاش همه عزیزان بخصوص جوانان فعال این مدسسه تشکر کنم و امروز که به بهانه روز دختر گرد هم آمده ایم می دانیم که زنان و دختران ما نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل و بر نیمی دیگر از جامعه تاثیر مستقیم دارند.
قندعلی در خصوص جایگاه دختران و توجه ویژه آیات و روایات به آنها گفت؛در جامعه ی جاهلی عهد حجاز نفرت عجیبی از جنس دختر حکمفرما بود به گونه ای که حذف فیزیکی دختران از صحنه ی زندگی شاهدی بر مدعا بود.
قندعلی افزود باظهور و بروز اسلام ناب محمدی خداوند متعال تبعیض جنسیتی را بکلی مردود و با نزول سوره مبارکه کوثر بر این عقاید نابجا خط بطلان کشید.
وی تصریح کرد ؛در روایات وارده از ائمه معصومین علیهم السلام این موضوع آنقدر اهمیت دارد که در کتب مختلف شیعه ابواب خاصی را به خود اختصاص داده است.
قندعلی افزود؛ در کتاب وسائل الشیعه در خصوص نگاه فرهنگ دینی به دختران در مقابل پسران ابوابی آمده است که نشان از اهمیت خاص دین به دختران عزیز دارد،همچون ابواب کرامت دختران،باب تقدم هدیه دختران به پسران و باب احترام و مهربانی بر دختران که کلیه این ابواب دلالت بر لزوم تقدم ابراز عواطف به دختران در محیط خانواده و لزوم توجه عاطفی بیشتر به دختران نسبت به پسران دارد.
وی با اشاره به کلامی از امام خمینی در این خصوص گفت امام (رض) فرمود دعا کنید بچه شما دختر باشد. چون دختر به مراتب بهتر از پسر است و کسی که دختر ندارد، یعنی اولاد ندارد.
قندعلی با اشاره به کانون گرم خانواده ایرانی و روابط مقدس و مهم خواهر و برادری و مادر و فرزندی و روابط والدین،خانواده ایرانی را کانونی گرم، امن و با ثبات دانست که همگان باید با برنامه ریزی به انسجام هر چه بیشتر این کانون مهم همت ورزند.
وی نگاه غرب را به جنس دختران یک نگاه جنسیتی و ودر بسیاری از موارد اقتصادی دانست که شان و منزلت دختران را زیر سوال میبرد و آنان در تلاش هستند تا با برنامه های انحرافی جایگاه خانواده ایرانی را دستخوش تحریف قرار دهند که هوشیاری همه ی خانواده ها و نظام تربیتی را می طلبد.
در ادامه این مراسم رئیس سازمان تبلیغات با اهداء هدیه و لوح تقدیر از هنرمند نوجوان آرمان امیدی که در برنامه عصر جدید به نقش آفرینی پرداخته بود با حضور مسئول موسسه وتشویق حضار تجلیل کرد و یک سفر زیارتی کربلای معلی به ایشان هدیه کرد.
آرمان امیدی هنرمند با استعداد و نوجوان مسجدسلیمانی با تشکر از این برنامه گفت ؛ان شاء الله در اربعین برای امام حسین علیه السلام برنامه اجرا خواهم کرد وی در میان تشویق حضار جوایز خود را دریافت کرد.
در ادامه سایر هنرمندان با مجری گری بسیار خوب مهندس علی قنبری به اجرای برنامه پرداختند .
گفتنی است این جشن توسط موسسه عصر نوین با حمایت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی ،آشپزخانه برادران و سازمان تبلیغات اسلامی بصورت کاملا مردمی وبا حصور جمع کثیری از شهروندان و تلاش عوامل اجرایی
آقایان هادی خدری، مصطفی شکیبافر، پوریا قنبری، سجاد احمدی، افشین صید علی وند ، هدایت احمدپور، رسول مختاری، اکبر جعفری، ایمان اسدی، روزبه نظری و خانمها: اردشیری، اسفندیاری،اکبری، لیموچی ، جلیلی برگزار گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.