کد خبر : 24224
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 3:02
-

جشنواره گوهر فاطمی به میزبانی پدافند هوایی جنوب غرب کشور برگزار شد

جشنواره گوهر فاطمی به میزبانی پدافند هوایی جنوب غرب کشور برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی با موضوع عفاف و حجاب در میان ۳ منطقه پدافند هوایی ارتش(جنوب-جنوب غرب و جنوب شرق) به میزبانی پدافند هوایی جنوب‌غرب کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ آئین اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی با موضوع عفاف و حجاب در میان ۳ منطقه پدافند هوایی ارتش (جنوب – جنوب‌شرق و جنوب غرب کشور) به میزبانی پدافند هوایی جنوب‌غرب کشور با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان پایگاه های پدافند هوایی جنوب غرب کشور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری در اختتامیه این جشنواره با تقدیر از زحمات کادر درمان در شرایط کرونایی کشور با بیان اینکه که برگزاری مراسم جشنواره گوهر فاطمی توسط منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ابتکاری به جا و ارزنده بود» اظهار داشت: این مراسم تاثیرگذار در راستای ترویج عفاف و حجاب است،و اکنون حجاب تبدیل به نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: همانگونه که دشمن برای کوبیدن همه ی نهادهای مقاومت برنامه ریزی کرده است، برای ازبین بردن و بی ارزش کردن حجاب نیز از هیچ ترفندی مضایقه نکرده اند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور افزود: «مسئله حجاب مسئله چادر و پارچه ی سیاه نیست. اکنون حجاب، سنگر مقاومت در مقابل کفر جهانی است اولین گام دشمن انهدام سنگر است .
وی بیان کرد مراسم جشنواره گوهر فاطمی در مناطق پدافند هوایی بسیار ارزنده و ارزشمند است و بیان کرد: این کار باید در جایگاه خودش قرار بگیرد و مسئله عفاف و حجاب برای همگان روشن شود.

همچنین در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فواد مرتضوی صدر ارشد عقیدتی سیاسی های پدافند ارتش در خوزستان با تشریح برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره گوهر فاطمی با موضوع عفاف و حجاب در میان ۳ منطقه پدافند هوایی ارتش (جنوب – جنوب‌شرق و جنوب غرب کشور) به میزبانی پدافند هوایی جنوب‌غرب کشور در حوزه هنر برگزار شد.

وی با بیان اینکه تمامی آثار های ارسال شده به جشنواره داوری شده و نفرات برتر در اختتامیه این جشنواره برگزیده شدند گفت: این آثار باعث می‌شود فرضیه امر به معرف و نهی از منکر و ترویج امر حجاب بیشتر بین کارکنان و خانواده نیروهای مسلح به ویژه در مناطق پدافند هوایی ارتش بیشتر خواهد بود.

در ادامه تصاویری از اختتامیه این مراسم در سالن اجتماعات پدافند هوایی جنوب غرب کشور(پایگاه شهید علی‌اکبرمردانه خامنه) را ببینید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.