کد خبر : 36122
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 5:36
-

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

جشنواره شهرستانی مالک اشتر در شادگان برگزار شد

جشنواره شهرستانی مالک اشتر در شادگان برگزار شد
جشنواره شهرستانی مالک اشتر با معرفی رده های برتر در شهرستان شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما در شادگان؛ جشنواره مالک اشتر با حضور سردار حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ولیعصر (عج) خوزستان، سرهنگ بابایی معاون هماهنگ کننده لشکر ،حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان ، سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ، سرگرد بچاری جانشین ناحیه ، نیروهای پایور و بسیج در سالن ابن سکیت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شادگان و با معرفی رده های برتر سپاه و بسیج برگزار شد.

این مراسم ابتدا با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط برادر بسیجی صادق مقدم وپخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ادامه سرهنگ علی فرحانی حضور مهمان گرانقدر، فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) وکلیه حاضرین در جشنواره را خیر مقدم عرض نمودند.

ایشان خطاب به سردار حسین نژاد عنوان کرد؛ این شهرستان با توجه به اینکه یک شهرستان کم برخوردار استان است اما بسیجیان توانمند و پابه کار و انقلابی که دارد، با تمام کمبودهای موجود در حال تلاش هستند و زحمات آنان جای تقدیر دارد و با روحیه بسیجی وجهادی که از همرزمان خودم دریافت نمودم امید داریم که بسیج شهرستان شادگان را به جایگاه اصلی خود برسانیم .

در ادامه این جشنواره سردار حسین نژاد از روحیه ی جهادی و بسیجی نیروها تقدیر نمود و گفت نیروهای امروزی همانند بسیجیان دهه ۶۰ با روحیه جهادی و ایثار در تمامی عرصه ها حاضر هستند و این را در مبارزه با داعش و دیگر بحرانهای کشور ثابت کردند.

ایشان در پایان اشاره ای به جنگ عملیاتی دشمن داشتند و گفتند : با این روحیه بسیجی که دیده میشود هیچ وقت نباید اسیر جنگ عملیات روانی دشمن شویم .

این برنامه با تقدیم هدایا به رده های برتر در سپاه شادگان به پایان رسید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.