کد خبر : 9
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1398 - 12:54
-

جدال فولاد خوزستان و نفت آبادان / آبادانی‌ها در تلاش کسب جایگاه تک رقمی در جدول رده‌بندی هستند

جدال فولاد خوزستان و نفت آبادان / آبادانی‌ها در تلاش کسب جایگاه تک رقمی در جدول رده‌بندی هستند

شبکه خبری خوزستان ، در ادامه بازی‌های لیگ برتر باشگاههای کشور از هفته بیست و ششم این رقابت‌ها دو تیم هم‌استانی فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان روز جمعه ۲۹ فروردین ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان یعنی شهدای فولاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. فولادی‌ها که همچنان روی کاغذ از کسب سهمیه آسیایی

شبکه خبری خوزستان ، در ادامه بازی‌های لیگ برتر باشگاههای کشور از هفته بیست و ششم این رقابت‌ها دو تیم هم‌استانی فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان روز جمعه ۲۹ فروردین ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان یعنی شهدای فولاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. فولادی‌ها که همچنان روی کاغذ از کسب سهمیه آسیایی برخوردار هستند با این انگیزه به مصاف حریف خود خواهند رفت اما آبادانی‌ها سعی دارند از تعداد بازی‌های باقی‌مانده لیگ استفاده کنند و جایگاه تک‌رقمی در جدول رده‌بندی به‌دست آورند.

دو تیم هفته گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند جایی که تیم فولاد خوزستان ۳ بر ۱ تیم استقلال خوزستان را شکست داد و تیم نفت آبادان با یک گل از سد تیم پارس جنوبی گذشت به همین دلیل با چنین روحیه هر دو تیم چشم به کسب پیروزی این بازی دارند.
تیم فولاد خوزستان اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و تیم پدیده در این هفته لغزش کند به‌مراتب با انگیزه بیشتر به ادامه لیگ خواهد پرداخت.

فولادی‌ها که با آمدن قطبی تبدیل به حریف سرسخت برای تیم‌ها شده است و تاکنون از تیم‌های بالای جدول همچون پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و پدیده امتیازات حساسی کسب کرده است بنابراین شاگردان سرجیو روز جمعه ۲۹ فروردین بازی آسانی نخواهند داشت.

ولی شرایط در تیم نفت آبادان کاملاً متفاوت است، زردپوشان که به‌همراه تیم ماشین‌سازی تبریز با ۱۵ بازی بیشترین تساوی لیگ را داشتند درصدد هستند با کسب این سه امتیاز در جدول برای خود حاشیه امنی بسازند چرا که رقبای تیم نفت آبادان در صورت لغزش زردپوشان فاصله را به حداقل می‌رسانند و این کار را برای ادامه شاگردان سرجیو سخت‌تر می‌کند و جایگاه فعلی‌شان را تهدید خواهد کرد چرا که تیم‌های تعقیب‌کننده صنعت نفت آبادان یعنی نفت مسجدسلیمان در این هفته در شهر خود به مصاف تیم قعرجدولی یعنی استقلال خوزستان خواهد رفت و دیگر رقیب آبادانی‌ها سپیدرود رشت است که هفته گذشته تیم مدعی تراکتورسازی را شکست داده است و این هفته در بوشهر به مصاف پارس جنوبی بوشهر خواهد رفت.

تیم فولاد خوزستان تاکنون از ۲۵ بازی که برگزار کرده است این آمار را ثبت کرده است، سرخ‌پوشان اهوازی توانسته‌اند ۸ بار به پیروزی برسند و ۹ بار به تساوی رضایت دهند و ۸ بار تن به شکست داده‌اند و با ۲۳ گل زده و ۲۸ گل خورده با تفاضل منفی پنج با ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول قراربگیرند اما شرایط در تیم صنعت نفت آبادان کاملاً متفاوت است زردپوشان آبادانی تا کنون از ۲۵ بازی توانسته‌اند تنها ۳ بار به پیروزی دست پیدا کنند و ۱۵ بار تساوی کنند و ۷ بار هم طعم شکست را چشیده‌اند همچنین با ۱۹ گل زده و ۲۷ گل خورده با تفاضل منفی ۸ با کسب ۲۴ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در تیم فولاد خوزستان لوسیانو پریرامندز با ۱۰ گل بهترین گلزن سرخ‌پوشان محسوب می‌شود و در تیم صنعت نفت آبادان میلاد جهانی با ۵ گل زده بهترین مهاجم نفتی‌ها است. دیدار رفت این دو تیم سال گذشته ۱۲ آبان روز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به اینکه به‌دلیل بحران سیل موجود در اهواز دیدار استقلال خوزستان و فولاد هفته گذشته از ورزشگاه غدیر به ورزشگاه آرنا تغییر کرده بود این دیدار سومین بازی پی‌درپی فولادی‌ها در ورزشگاه اختصاصی‌شان خواهد بود و فولادی‌ها سعی بر یکه‌تازی در کسب نتایج خوبشان مقابل هواداران پرشورشان دارند همچنین همیشه بازی تیم صنعت نفت آبادان در اهواز از حمایت ویژه آبادانی‌ها برخوردار بوده است و انتظار می‌رود در این بازی تماشاگران دو تیم شاهد یک فوتبال زیبا و ناب خوزستانی باشند.

منبع : تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.