کد خبر : 8971
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 8:46
-

جانباز دفاع مقدس خوزستانی آسمانی شد

جانباز دفاع مقدس خوزستانی آسمانی شد

یکی دیگر از بازماندگان قافله ایثار و شهادت از شهرستان گتوند در استان خوزستان آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی دیگر از بازماندگان قافله ایثار و شهادت از دیار شهیدپرور گتوند در استان خوزستان آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست. جانباز ناصر

یکی دیگر از بازماندگان قافله ایثار و شهادت از شهرستان گتوند در استان خوزستان آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی دیگر از بازماندگان قافله ایثار و شهادت از دیار شهیدپرور گتوند در استان خوزستان آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز ناصر امانی که از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان گتوند است در دوران جوانی به نبرد با دشمنان پرداخت و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از دین و میهن دفاع کرد.

این دلیرمرد خوزستانی پس از آنکه همگام با دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت دچار مجروحیت شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

وی پس از تحمل چند دهه درد و رنج مجروحیت به جا مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس پیش از این فراق دوستان و یاران شهید را تاب نیاورد و به آنها ملحق شد.

شهرستان گتوند شهدای زیادی را تقدیم به اسلام کرد که سردار شهید علیرضا مقامی، سردار شهید ابراهیم تاج‌بخش، شهید حمید شاهمرادی، سردار شهید سرهنگ مقامی، شهید راه‌خدا نجم، شهید علی‌اکبر اسدی، شهید هادی نامی، شهید عبدالحمید استادیان، شهید حسین علی گتوندی، شهید نعمت الله مهرابی، شهید مصطفی فتاحی، شهید مهدی نظری، شهید جمشید افتخار، شهید عبدالجلیل حسنی، شهید الیاس نجفی، شهید یاور فتاحی، شهید راه‌خدا شاهمرادی، شهید امیر صالحی، شهید گودرز اسکندری، شهید رضاقلی رئیسی، شهید محمدطاهر فتحی‌نیا، شهید علی رضایی، شهید حسن حسنی، شهید نادعلی بهداروند، شهید ادریس پورخسروی، شهید مصطفی جزایری، نوجوان شهید فرزاد سمالی، شهید عباس تاج‌بخش، شهید احمد شاهمرادی، شهید الله‌رحم آقایی، شهید روزعلی اسدی، شهید امرالله حیدری، شهید یاور جزایری، شهید غلامحسین قاسمی، شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش و سردار شهید حسین منجزی از جمله آنها هسنتد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.