کد خبر : 25700
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 17:33
-

ثبت پنجمین رکورد برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر

ثبت پنجمین رکورد برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر

ثبت پنجمین رکورد برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشترثبت پنجمین رکورد برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی کشت و صنعت امام خمینی(ره) از آغاز عملیات بهره برداری نیشکر در سال جاری

ثبت پنجمین رکورد برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشترثبت پنجمین رکورد برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی کشت و صنعت امام خمینی(ره) از آغاز عملیات بهره برداری نیشکر در سال جاری پنجمین رکورد برداشت نیشکر و استحصال شکر رقم خورد.

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام مبارک دهه فجر اعلام کرد طی شبانه روز گذشته ۱۲/۲۲۸ تن نیشکر برداشت و ۱/۴۴۰ تن شکر استحصال و رکورد جدیدی حاصل شد.

محمدرضا عصاره نژاد با اشاره به ظرفیت اسمی کارخانه شکر طی ۲۴ساعت کاری با دریافت ۱۰ هزارتن نیشکر و تولید هزارتن شکر گفت: به فضل خداوند متعال و همت همکاران این رکورد شکسته شد.

عصاره نژاد اضافه کرد: طی ۱۰ روز بهره برداری گذشته این پنجمین رکورد در افزایش میزان برداشت نیشکر و استحصال شکر می باشد و این رکوردها سیر صعودی داشته است.

عصاره نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه شکر بیان داشت که برای خلق یک اثر بزرگ باید همه اجزا هماهنگ باشند که خداوند سبحان را شاکریم در مجموعه کشت و صنعت امام خمینی (ره) با همدلی و همکاری همه همکاران در بخش های مختلف این امر محقق شد و توانستیم رکورد خوبی را ثبت نمائیم.

عصاره نژاد ضمن اعلام تلاش در جهت بهبود شرایط کاری و تقدیر از همه همکاران در پایان گفت: تلاش شبانه روزی، هماهنگی و تعامل خوب کلیه کارکنان در بخش های کشاورزی ، صنعت و ستاد نوید بخش تداوم اینگونه رکوردها خواهد بود و در سال جهش تولید به فضل خدا و همت همکاران شاهد افتخار آفرینی های مستمر در زمینه تولید باشیم.

شرکت کشت و صنعت امام خمینی(ره) از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.