کد خبر : 18268
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 - 4:10
-

توسعه مناطق محروم حاشیه اهواز باید در اولویت تفاهم‌نامه شهرداری و قرارگاه خاتم باشد

توسعه مناطق محروم حاشیه اهواز باید در اولویت تفاهم‌نامه شهرداری و قرارگاه خاتم باشد

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: تفاهم‌نامه ۳۰۰ میلیارد تومانی میان قرارگاه خاتم و شهرداری اهواز باید در جهت توسعه مناطق محروم مصرف شود. حجت الاسلام عبدالنبی موسوی‌فر ، به تشریح جزئیات تفاهم‌نامه میان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری کلانشهر اهواز پرداخت. وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی در خصوص

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: تفاهم‌نامه ۳۰۰ میلیارد تومانی میان قرارگاه خاتم و شهرداری اهواز باید در جهت توسعه مناطق محروم مصرف شود.

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی‌فر ، به تشریح جزئیات تفاهم‌نامه میان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری کلانشهر اهواز پرداخت.

وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی در خصوص پروژه‌های بخش‌های مرکزی شهر اهواز به همت مدیریت شهری بسته شده و در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه اصل و محور این تفاهم‌نامه توسعه مناطق محروم است گفت: مقرر شده و دقت می‌کنیم همان اندازه که به مناطق مرکزی اعتبار تخصیص داده می‌شود، در همان سطح از اعتبار و گستردگی و بلکه بیشتر به مناطق و محلات حاشیه شهر اهواز پرداخته شود.

حجت الاسلام موسوی‌فر بیان داشت: تلاش داریم با هدایت اعتبارات به سمت مناطق محروم، عدالت اجتماعی و عدالت خدمت‌رسانی که از دغدغه‌های شهردار و اعضای شورای شهر است، رعایت شود.

وی افزود: با این نگاه عدالت‌محورانه، به‌همت مدیریت شهری اهواز و با عاملیت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه تفاهم نامه‌ای با شهرداری در خصوص ساماندهی محلات حاشیه شهر اهواز به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان بسته و نهایی شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: تقبل منابع مالی این تفاهم‌نامه از سوی شهرداری کلانشهر اهواز و نگاه ویژه مدیریت شهری به محرومیت‌زدایی قابل تقدیر است.

وی گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این تفاهم‌نامه به یک قرارداد اجرایی تبدیل شود تا شاهد رفع معضلات و مشکلات مناطق محروم حاشیه شهر اهواز باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.