کد خبر : 19178
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 10:47
-

تنها شعبه بانک ملی “منتظران” دزفول تعطیل شد

تنها شعبه بانک ملی “منتظران” دزفول تعطیل شد

به گزارش شبکه خبی خوزستان به نقل از تسنیم ؛ سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درباره تعطیلی شعبه بانک ملی در منطقه “منتظران” این شهرستان گفت: با توجه به هزینه‌های بالای بانک ملی از کشور مصوب شده، تعدادی از شعبه‌هایی که نزدیک سایر شعبه‌ها و یا دوگانه هستند تعطیلی شوند. امروز با وجود الکترونیکی شدن بسیاری

به گزارش شبکه خبی خوزستان به نقل از تسنیم ؛

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درباره تعطیلی شعبه بانک ملی در منطقه “منتظران” این شهرستان گفت: با توجه به هزینه‌های بالای بانک ملی از کشور مصوب شده، تعدادی از شعبه‌هایی که نزدیک سایر شعبه‌ها و یا دوگانه هستند تعطیلی شوند.

امروز با وجود الکترونیکی شدن بسیاری از امور اداری به ویژه خدمات بانکی بسیاری از افراد همچنان به شیوه سنتی و حضوری از خدمات استفاده می‌کنند که تعطیلی و عدم خدمت‌دهی به‌صورت حضوری به ویژه برای آن دسته از افرادی که دسترسی به فناوری‌های نوین ندارند مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

از جمله این ادارات تنها شعبه بانک ملی در شهر منتظران دزفول است. این شعبه با ۲۷ سال سابقه خدمات‌دهی به مردم در شهر منتظران و شهرک‌ها و روستاهای بهروزی، پیروزی، شهیدمطهری و عباس آباد و واحدهای تجاری حومه، در شرف تعطیلی است که همین امر سبب گلایه مندی بسیاری از افراد شده است.

این در حالی است که شهر منتظران  به تازگی از روستا به شهر  ارتقاء یافته و قاعدتاً باید ادارات خدمات‌رسان توسعه و ارتقاء یابند تا خدمات بهتری به مردم منطقه و شهروندان ارائه شود.

در این باره علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیگیری‌های لازم انجام شد ولی به دلیل اینکه طرح کشوری است و با توجه به هزینه‌های بالای بانک ملی از جمله کرایه مکان بانک، بدهی‌های قبوض  و حقوق کارمندان؛ از کشور برای تمام استان‌ها مصوب شده تعدادی از شعبه‌ها که نزدیک به سایر شعب و یا دوگانه هستند تعطیلی شوند.

وی با بیان اینکه “این طرح شامل دو شعبه در دزفول از جمله  شعبه بانک ملی واقع در خیابان طالقانی و دیگری در شهر منتظران شده است” افزود: مردم شهر منتظران برای انجام امور بانکی خود با سایر شعبه‌ها ۵کیلومتر فاصله دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.