کد خبر : 55729
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 10:45
-

تقدیر مدیر کل بهزیستی خوزستان از کارکنان و معلولان موفق جوان

تقدیر مدیر کل بهزیستی خوزستان از کارکنان و معلولان موفق جوان

ظهر امروز به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان از کارکنان جوان بهزیستی استان و تعدادی از افراد جوان و نخبه دارای معلولیت تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی در نشست با جوانان نخبه دارای معلولیت و کارکنان جوان بیان

ظهر امروز به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان از کارکنان جوان بهزیستی استان و تعدادی از افراد جوان و نخبه دارای معلولیت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی در نشست با جوانان نخبه دارای معلولیت و کارکنان جوان بیان کرد:جوانان جامعه هدف و کارکنان جوان سرمایه های اصلی و موتور محرکه  سازمان هستند.

کریمیان گفت:  از برنامه های تحولی سازمان هوشمند سازی و کارآمدی است که جوانان مستعد در بهزیستی با تکیه بر فناوریهای نوین می توانند  در راستای هوشمند سازی خدمات  و  افزایش بهره وری، شکوفایی استعدادهای جامعه هدف ،روان سازی خدمات و توانمندسازی خدمت گیرندگان گامهای موثری بردارند. 

وی تصریح کرد:ما از کارکنان جوان سازمان انتظار داریم ایده های نو ارائه بدهند و بدنبال نسلی  از کارکنان جوان هستیم تا با امید آفرینی و برنامه سازی  روند خدمات رسانی به جامعه هدف را تسهیل و تسریع کنند و به همین منظور تشکیل اتاق فکری متشکل از جوانان خلاق و  خوش فکر جهت تولید ایده های خلاقانه  ضروری به نظر می رسد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان با تاکید بر امید آفرینی و  بیان دستاوردها و خدمات سازمان و حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه  افزود:اقدامات خوبی  در سال جاری شده است که یکی از این موفقیت ها پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال  به یک هزار و ۵۷۹ مددجوی تحت پوشش و نهضت مهارت آموزی مخصوصا در زمینه کسب و کار بوده که این امر  با مشارکت جامعه هدف و تلاش و رغبت سنجی خوب همکاران صورت گرفته است.

مهران کریمیان با بیان اینکه مهارت آموزی در همه زمینه ها امری ضروریست ،خاطر نشان کرد:موفقیت در پی کسب مهارت به دست می آید و انسان ماهر هیچگاه بیکار نخواهد ماند.

وی   افزود: امسال بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض ساخت و خرید مسکن به جامعه هدف پرداخت شده است که این مبلغ دو نیم برابر سال گذشته بوده و بی سابقه است.

کریمیان در پایان یاد آور شد:بهزیستی  یک سازمان تسهیلگر  است و ایجاد کننده کار و مسکن نیست  و اگر این تسهیلگری به خوبی صورت بگیرد  و مشکل مسکن و اشتغال جامعه هدف مرتفع شود قطعا عمده مشکلات آنها حل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.