اخبار شادگان

ناصر حکیمی

تعیین ۱۳۷ شعبه ثابت و سیار اخذ رای جهت انتخابات در شهرستان شادگان  

تعیین ۱۳۷ شعبه ثابت و سیار اخذ رای جهت انتخابات در شهرستان شادگان  
تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در سطح شهرستان فراهم شده و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته جلسات و همایش های توجیهی و آموزشی برای بازرسان، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب انتخابات در حال برگزاری است.

شبکه خبری خوزستان / فرماندار شادگان از تعیین ۱۳۷ شعبه اخذ رای برای شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل خبرنگار ما از شادگان، صالح زاده فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان شادگان ، گفت: ۱۳۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این شهرستان تعیین شده است.

فرماندار شادگان ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در سطح شهرستان فراهم شده و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته جلسات و همایش های توجیهی و آموزشی برای بازرسان، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب انتخابات در حال برگزاری است.

فرماندار شادگان با بیان اینکه انتخابات پیش رو اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت می کند، افزود: ملت شریف ایران اسلامی با حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند توطئه های دشمنان را خنثی می‌کنند.

گفتنی است: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.