کد خبر : 27229
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 7:27
-

محمد باقر عباسی

تعهد خوزستان در طرح ملی مسکن ۱۵ هزار واحد است / ۵ هزار واحد‌ در بندر امام ‌احداث می‌شود

تعهد خوزستان در طرح ملی مسکن ۱۵ هزار واحد است / ۵ هزار واحد‌ در بندر امام ‌احداث می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی در خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمینه را برای خانه دار شدن جوانان فراهم کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست شورای مسکن استان خوزستان که در

استاندار خوزستان با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی در خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمینه را برای خانه دار شدن جوانان فراهم کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست شورای مسکن استان خوزستان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد؛ اظهار داشت: در طرح ملی مسکن برای خوزستان ۱۵ هزار واحد دیده شده ‌که ۵ هزار واحد از مسکن ملی به شهر بندر امام خمینی (ره) اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمینه را برای خانه‌دار شدن جوانان فراهم کنند؛ افزود: برای نیل به این مسئله لازم است دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی مستمری در این زمینه داشته باشند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دو نهاد انقلابی بنیاد مسکن و ستاد اجرایی در این زمینه فعالند، تصریح کرد: این دو نهاد با استفاده از افراد و تیم‌های دارای صلاحیت دنبال تحقق این طرح باشند.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: اعتقاد داریم که انبوه‌سازان، پیمانکاران و سازندگان واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی باید متناسب با پروژه‌ای که به آنها واگذار می‌شود نسبت به ارائه ضمانت‌نامه اقدام کنند تا مشکلات پیش آمده در مسکن مهر باز تکرار نشود.

استاندار خوزستان گفت: در جریان ساخت واحدهای مسکن مهر، بعضاً از سوی انبوه‌سازان و تعاونی‌ها تخلفاتی صورت گرفته که باعث مشکلات جدی برای مردم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.