کد خبر : 25960
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 6:04
-

تشدید محدودیت‌های کرونایی در خوزستان / ۱۴ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی/ کاهش تعداد کارمندان

تشدید محدودیت‌های کرونایی در خوزستان / ۱۴ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی/ کاهش تعداد کارمندان

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا خوزستان گفت: اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه در وضعیت قرمز، رامهرمز، شوش، امیدیه و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد هستند. رضا نجاتی، اظهار داشت: شهرستان‌های اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا خوزستان گفت: اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه در وضعیت قرمز، رامهرمز، شوش، امیدیه و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد هستند.

رضا نجاتی، اظهار داشت: شهرستان‌های اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه در وضعیت قرمز، رامهرمز، شوش، امیدیه و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد هستند.

وی در تشریح محدودیت های کرونایی در استان خوزستان افزود: در شهرهای نارنجی و قرمز یک سوم و در شهرهای زرد دو سوم کارکنان ادارات و نیروهای ستادی شرکت ها در محل کار و مابقی به صورت نوبت کاری فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه این مصوبه شامل همه ادارات به جز ادارات و سازمان‌های ضروری است اظهار کرد: در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه ۱، نارنجی مشاغل گروه ۱ و ۲ و در شهرهای زرد مشاغل گروه ۱، ۲ و ۳ اجازه فعالیت دارند.

نجاتی در ادامه محدویت های ترد‌د در تمامی شهرهای خوزستان را تشریح کرد و گفت: تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در تمام شهرهای خوزستان ممنوع است. تردد خودروهای با پلاک غیر بومی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و در صورت مشاهده ۵۰۰ هراز تومان جریمه می‌شوند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا گفت: ساعت فعالیت ادارات در کلانشهر اهواز ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرهای استان ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است و آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا که مستلزم تجمع هستند، داده نمی‌شود.
وی در پایان گفت: این مصوبات برای همه ادارات و بخش ستادی شرکت‌ها در همه شهرستان‌ها لازم الاجرا است در غیر اینصورت برابر قانون برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.