کد خبر : 25774
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 17:04
-

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان امیدیه اندیشیده شده است

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان امیدیه اندیشیده شده است

کلیات زمانبندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور مشخص شده و طبق این زمانبندی، فرایند انتخابات طی می شود.

فرماندار شهرستان امیدیه خبرداد: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان اندیشیده شده است:به گزارش خبرنگارما ازامیدیه سیدمهران رفیعی فرماندارشهرستان امیدیه دراین باره گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در موعد تعیین شده برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند

فرماندار شهرستان‌ امیدیه با بیان اینکه کلیات زمانبندی برگزاری انتخابات های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است.وی افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون ، در موعد تعیین شده طبق زمانبندی برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینیه اقدام نمایند.

رفیعی ادامه داد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: داوطلبان این دوره از شوراها در شهر و روستا باید برای دریافت گواهی سوء پیشینه در موعد مقرر که به تفکیک برای شهرها و روستاها تعیین شده( برای شهرها از ۲۰ آذر تا ۲۵ اسفندماه سالجاری و برای روستاها از ۱۶ دی ۹۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰) اقدام کنند.

نماینده عالی دولت درامیدیه اظهارکرد: برنامه ریزی لازم‌برای ایجاد بستری امن ، سالم و قانونی برای برگزاری انتخابات در شهرستان انجام شده است.

رفیعی درپایان گفت: کلیات زمانبندی برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی وزارت کشور مشخص شده و طبق این زمانبندی، فرایند انتخابات طی می شود.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.